Kdo by si neprodloužil dovolenou? Pokud ji někdo už třetí den tráví přejížděním z hotelu na letiště a zpátky, dochází mu trpělivost. Ve stejné situaci se ocitli i brněnští zákazníci cestovní kanceláře Sunny Days. V Africe zůstali „uvěznění“ kvůli problémům s letadlem. V pondělí turistům poslala letoun cestovní kancelář Travel Servis.

„Letadlo odletělo z Prahy krátce po půl šesté večer, takže podle letového plánu by měl zpátky dorazit někdy nad úterním ránem,“ řekla Deníku.cz mluvčí cestovní kanceláře Travel Servis Vladimíra Dufková. Mezipřistání je podle ní naplánováno v Brně, kde vysedne i část cestujících. „Pomoc turistům, kteří uvízli v Egyptě jsme spolu s cestovní kanceláří Sunny Days zorganizovali poměrně rychle. Smlouva byla podepsaná za pár hodin,“ dodala Dufková k záchranné „misi“.

Bezmála dvě stovky turistů z České republiky je Hurgadě od sobotní noci. Agentura jim napřed nic nesdělila, poté uvedla, že jejich letadlo má poruchu a let bude opožděn. V neděli se rozhodlo, že je do Česka přepraví náhradní stroj. Letadlo z Turecka nebylo registrované ani u egyptského Úřadu pro civilní letectví, ani u českého. Posádka tak nezískala potřebná povolení ke startu. Turisté se proto museli vrátit zpátky na hotel a čekat na jiný letoun.