VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Bída velkého městského okruhu: po tunelech už pět let nic nového

Bída velkého městského okruhu: po tunelech už pět let nic nového

Brno /INFOGRAFIKA/ – Přesně pět let už jezdí řidiči skrz Královopolské tunely. Po jejich otevření tehdejší brněnská ředitelka ředitelství silnic a dálnic Věra Hoderová prohlásila, že do roka začnou dělníci stavět úsek v Žabovřeské ulici a dokončí ho v roce 2017. Jenže se tak nestalo. A stavbaři od té doby nedokončili ani žádnou jinou část velkého městského okruhu. 


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 19 PŘÍSPĚVKŮ

....
Martin S (20902) 31.8.2017 reagovat
Čekali jste něco jiného? Město má tolik starostí různými jinými akcemi, jako je autobazar na náměstí, lezení do zadku sudeťákům, pěstování bezdomovců, budování různých nádorů na chodnících, zavěšování grilů nad hlavy chodců... že na nějakou dopravu není čas ani myšlenky. Vystudovaný muzikolog a náměstek pro dopravu Hollan si raději zajede do ukrajinského bordelu. A zbytek magistrátních poskoků se rozloží mezi různé "kulturní" akce, co se zde pořádají. Takže na opravdovou starost o město nemá nikdo čas.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ....
Daniel Valenta (30197) 31.8.2017 reagovat
Velký městský okruh je věcí ŘSD, takže Hollan by se mohl stavět na hlavu, ale nic s tím nenadělá. Město jen pomáhá s výkupem pozemků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ....
Martin S (20902) 31.8.2017 reagovat
Ano, město je chudáček, které vlastně nic nikdy nemůže.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ....
Jan Kovář (32667) 31.8.2017 reagovat
V tomhle případě je město jediné, které se alespoň snaží. To že vykupuje pozemky a dělá tak práci za neschopné ŘSD je spíš na pochvalu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ....
Petr Novák (29047) 31.8.2017 reagovat
Ale mohlo by, chápu že si za Zelené potřebujete dělat alibi, že za vše může "zlé" ŘSD, ale padá to na hlavu všech. Jinak teda, když město za nic nemůže, proč se pořád cpete do debaty o nádraží, na to taky město nemá vliv, ne? To je záležitost SŽDC, tak neblokujte přesun a nechte je to dělat po svém, ne...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
SŽDC
Petr Balcar (22500) 2.9.2017 reagovat
Přesun nádraží je v prvé řadě o obslužnosti MHD, Územním plánu mB, a věcí SŽDC to bude až v realizační fázi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
:-(
Miroslav Novák (29028) 31.8.2017 reagovat
Jen to ne! Piště cokoliv, ale nevytahujte téma, které způsobí bolehlav každému, kdo musí po Brně nebo přes Brno jezdit!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vidím to jinak
Pavel Novák (18654) 31.8.2017 reagovat
Deník a i další noviny si chtějí žít klidným životem,tak píšou o tématech,které jim posílají různí tiskoví mluvčí,PR agentury, Magistrát. V podstatě nejde o novinařinu,která by dokázala třeba některé instituce rozpohybovat k práci. Takhle občas napíší co bude za deset let a "hloupý" obyvatel tleská, jak se furt něco děje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Už ani na předvolební sliby to nezabírá
Pavel Rychlík (35808) 31.8.2017 reagovat
VMO, dálniční spojení na Vídeň, R43, nové nádraží Brno, metro v Brně. Tak se již bude jen konstatovat. Ale snadno se dočtete, že letos začne v ČR stavba 24 úseků silnic a dálnic. A snad si jen dohledejte kolik je jich v Čechách a kolik na Moravě, konkrétně JMK...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už ani na předvolební sliby to nezabírá
Martin S (20902) 31.8.2017 reagovat
Ještě hyperloop bude. To je teď dopravní priorita.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už ani na předvolební sliby to nezabírá
Jaroslav K (23747) 31.8.2017 reagovat
Volby? Tak to zase Bystrc kvůli D43 zajistí, aby brzda všeho rozvoje Ander byl v zastupitelstvu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už ani na předvolební sliby to nezabírá
Jan Kovář (32667) 31.8.2017 reagovat
Životní prostředí v ČR je konečně stabilizované a největší hádky už nejsou o spalovny nebo chemičky, ale o to jestli kácet na Šumavě. Zelená politika je tak naprosto vyčerpaná, protože není proti čemu bojovat. Není tak divu že zelní mají preference sotva 2%. Při troše štěstí za rok ani hlasy z Bystrce Anderovi nepomůžou, obzvlášť když se hypíci rozštěpili na Zelené a Žít Brno a kradou si hlasy navzájem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pozemky
Jan Kovář (32667) 31.8.2017 reagovat
ŘSD hází data jak na běžícím pásu, ale nemá pozemky. Pak se do toho musí vložit Brno a koupit pozemky samo, aby se vůbec někdy začalo stavět. Jak je možné že ještě nejsou vykoupené pozemky na celé trase VMO, když se už přes dvacet let zná jeho přesná tras? Až dojde podle plánu za 7 let na tunel pod Vinohrady, tak ŘSD zase bude krčit rameny a my budeme zase číst články jak už se pět let nekoplo. Proč se to tam nevykupuje už dnes?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
.....
Vlastibor Pružinský z Padowy a Morawy (26269) 31.8.2017 reagovat
Je to úplně jasné, chybějící části VMO bude spojovat cyklostezka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nevěřím dokud se to neotevře
Petr Novák (29047) 31.8.2017 reagovat
Patrik nanosí křečky od Přerova a nic se stavět nebude. A pak zase začnou různí zelení šmejdi řvát, že doprava jezdí přes Úvoz a že se to má zakázat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevěřím dokud se to neotevře
Jan Kovář (32667) 31.8.2017 reagovat
Už je hotová EIA, takže tomu nezabrání i náhodný výskyt pandy. Jediné co tomu zabránit může je jako vždy ŘSD, které si v květnu vzpomene, že nevybralo dodavatele, nebo že nemá prachy, protože začali stavět desátou dálnici z Prahy, tentokrát směrem na Horní dolní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Čí je to vina?
Petr Petr (36097) 31.8.2017 reagovat
Jasně že za to nemůže JENOM město. Vina je na straně města, kraje, ŘSD i státu. Tihle všichni mají úplně jiné starosti než aby dostáli slibům, udělali něco pro lidi a vlastně i pro přírodu, aby si pohlídali dokumentaci, popohnali výkupy a vůbec aby hnuli zadkem a začali plnit plány.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Čí je to vina?
Jan Kovář (32667) 31.8.2017 reagovat
Jak předně za to může město? Magistrát zkazí na co šáhne, ale zrovna toto je světlá výjimka, kdy šel nad rámec svých povinností a udělal něco navíc. Poznámka o kraji je úplně mimo, ten do toho nemá už vůbec co mluvit a naštěstí to ani nedělá, ještě by to dopadlo jak s dálnicí na Vídeň nebo Svitavy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje (ZÚR JMK)
Petr Balcar (22500) 2.9.2017 reagovat
Pravda, i přez snahu brněnského magistrátu o vyjednávání, ZÚR JMK spějí k dalšímu soudnímu zrušení. Už potřetí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení