VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Designérka Nováková o centru Brna: Uřvaná reklama nahradila hulákající trhovce

Designérka Nováková o centru Brna: Uřvaná reklama nahradila hulákající trhovce

Brno - Když jde po ulici, snaží se nevnímat, ale nedokáže to. „Kvůli profesi jsem zvyklá se věnovat tvarům a barvám. Reklamu nedokážu přehlížet," tvrdí designérka Veronika Rút Nováková. S radnicí brněnské městské části Brno-střed spolupracuje na manuálu pro obchodníky i majitele domů. Pomůže omezit nevkusnou reklamu, která často není v souladu s okolím. Takovou, kterou odborníci nazývají vizuální smog.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 2 PŘÍSPĚVKŮ

Neskutečná kam až ŽB a spol.
Petr Novák (29047) 16.10.2016 reagovat
jsou schopni zajít, aby dali kšeftík nebo grant každému kamarádovi z fakulty či neziskovky. Ale tak hlavně že je potřeba regulovat "vizuální smog", ale týká se to jen "zlých" obchodníků a podnikatelů. Vizuální smog kamarádů z neziskovek, které mají reklamu dokonce na městských plochách zdarma, nevadí, naopak se podporuje. Nebo třeba agitace Patočky a Patrika s referendem. To jim nevadí ani když je to načerno.
vizuální smog?
Martin S (20902) 18.10.2016 reagovat
Co to proboha je vizuální smog? Jí vadí, že neladí barvy reklam s ulicí, ale že se teď díky kamarádům z ŽítBrno všude válí ožralí konzumenti, to už nevnímá? Ta je vtipná teda :D
Jan Hlavačka (24059) 20.11.2016
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies