VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Soud zrušil R52 v územním plánu v Pohořelicích

Soud zrušil R52 v územním plánu v Pohořelicích

Jižní Morava /ANKETA/ - Kdy řidiči pohodlně po dálnici dojedou z Brna až do Vídně? Přestože ještě před čtyřmi roky politici mluvili právě o roce 2013, silničáři doposud nezískali pro stavbu ani peníze, ani potřebná povolení. A musí čelit dalšímu problému. Nejvyšší správní soud totiž po žalobě ekologů zrušil část územního plánu Pohořelic na Brněnsku, kde je rychlostní silnice R52 zakreslená. Bez opory v územním plánu přitom investor z Ředitelství silnic a dálnic patrně přijde o územní rozhodnutí pro stavbu.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 21 PŘÍSPĚVKŮ

S těmi ekology je sranda.
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Pověsit je do průvanu. Vidí jen to svoje a nic dalšího. Rozplývají se nad záchranou tuctu žab v rybníčku v Horní Dolní.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: S těmi ekology je sranda.
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Táto silnice nebude dostavená podle mně nikdy,protože dle mého názoru finance na to určené byly deponovány jinam a tam postupně rozkradeny.Žáby jsou jen zástupný problém.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
žádné žáby
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Zrovna v tomto úseku žádné žáby nejsou, jedná se o rozšíření stávající silnice o druhý pás. Všechny nadjezdy už jsou hotové, silnice vede v rovině, zkrátka zcela bezproblémová stavba, která by zachránila řadu životů a ušetřila na jedné jízdě několik minut.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: žádné žáby
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Tak jednoduché to není, přes hráz Novomlýnských nádrží bude úsek dost drahý a složitý. Každopádně jak píšete, ušetří to jen pár minut, větší časová ztráta jsou vesničky na rakouské straně. Pro záchranu životů by bylo určitě užitečnější rekonstruovat cestu na Znojmo, tak je každý rok několik tragických nehod a silnice je tam v mnohem horším stavu, než na Mikulov.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: žádné žáby
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Pokud to nevíte, tak na rakouské straně se dálnice ze Schricku (tam končí od Vídně) pilně buduje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: žádné žáby
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Jestli jste si ráčil všimnout, článek pojednává o úseku Pohořelice - Ivaň,přechod přes Nové Mlýny je jiná stavba. Čím blíž bude R52 rakouské A5, tím líp. Každý km se počítá. Pokračování A5 od Schricku do Poysbrunnu se začne stavět už letos. Tím pádem odpadne největší problém s většinou "vesniček" a zůstane jen Drasednhofen. Přes Erdberg, Wetzesldorf a hlavně Poysdorf s tou debilní světelnou křižovatkou už se za 2 roky nepojede.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: žádné žáby
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
Obchvat Drasenhofenu má být taky, ale jenom v polovičním profilu...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
dálnice
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Dokud budou v ČR vládnout teroristé (legální dle zákonů ČR), nebudou žádné dálnice! Ani rychlostní železnice (ty už jsou úplně mimo hra - Berlín-Vídeň obejde ČR).Teroristi v ČR mají jediné zájmy - vydělat na stavbě.Stačí vzpomenout Královopolských tunelů.Až vyplatili soudruha Štěpaníka, mohlo se stavět.A dál - Havránková u Hr.Králové-dostala 95 milionů a i tam to nepomohlo, miliony chce další ženská u Hradce.Samozřejmě, taky!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: dálnice
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
Tak za tu železnici ekologisti nemůžou - trať z Berlína do Vídně přes Mnichov je rozumná investice, totéž přes Prahu a Brno je ekonomický nesmysl...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
žáby
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Žáby? Kdepak, našli tam dvouhlavé žížaly! A hlavně, nadávají jim nic do kapsy!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
R 52 nebude dokud se soudy
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
budou montovat do územního plánování...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Na ekology
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Se můžeme ohlížet až když bude vybudována potřebná infrastruktura a hospodářství bude na světově konkurenceschopné úrovni, ne teď když bysme stále ještě potřebovali infrastrukturu budovat. Potřebujeme dokončit základní dálniční síť, postavit nové elektrárny (jaderné) a zregulovat záplavy na Moravě nějakou přehradou. Proto by bylo dobré je z těchto důležitých rozhodnutí vyloučit, prozatím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zadlužená Česká republika by neměla stavět zbytečné stavby.
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
R 52 je typickou zcela zbytečnou stavbou, která nemůže obstát zejména ekonomicky. Jen pár km vedle vede dálnice D2. Pro cestování z Prahy bude mnohem užitečnější a efektivnější vynaložit prostředky na rychlostní silnici z Jihlavy přes Znojmo do Vídně, a od Ostravy na rychlostní silnici z Hulína přes Hodonín do Břeclavi-Poštorné a Vídně. Na druhé straně bych se přimlouval za vybudování R mezi Pohořelicemi a Znojmem. Znojmo je druhým největším jihomoravským městem a spojení s krajským městem je potřeba zlepšit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zbytečnás stavba
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Zbytečnej seš tady maximálně Ty.Zkus vysvětlit Rakušákovi, že mezivládní dohoda neplatí a že A5 skončí v poli u Mikulova. Z D2 se na ni dostat nedá. V cestě stojí železniční uzel Břeclav, Boří les a ledniko-valtický areál chráněný Unescem. Takž už to radši přestaň hulit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zbytečnás stavba
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
Nejsi trochu přechytralý? Která trase je nejlepší, to nemůžeš vědět, protože zatím ještě nikdy vyhledání vhodné trasy neproběhlo. To, že si nějaký korupčník, co šmelí s pozemky myslí, že vhodná trasa je jedině ta pod Pálavou, je pochopitelně nesmysl. To je také důvod, proč to 14 obcí dalo k soudu (tedy žádní ekologové), a je to hlavní důvod, proč to soudy shazují ze stolu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: zbytečnás stavba
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
O jaké mezivládní dohodě mluvíš? Je ratifikovaná? Máš číslo Sbírky zákonů, ve které byla zveřejněna, nebo parlamentního tisku?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zadlužená Česká republika by neměla stavět zbytečné stavby.
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
tak za a) každej není Pepík chlapče a za b)jel jsi někdy po D2 to zelené nadšení hoď za hlavu, dálnice z rakouské strany končí v Mikulově a netuším, proč se na ni mám z Brna dostat přes Břeclav.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zadlužená Česká republika by neměla stavět zbytečné stavby.
Nezaregistrový uživatel 2.2.2013 reagovat
Ano, propojka z D2 je z hlediska ekologů požehnáním. Tam je v cestě tolik přírodně chráněných lokalit, že se taková stavba dá blokovat 50 let. Navíc, až rakouská strana dostaví A5, tak se zjistí, že propojka z D2 je nějak mimo mísu. Tato bezproblémová trasa od Pohořelic je k vzteku, protože po vyřešení ÚP už žádnou smetanu (kapříky) nepřinese. Plně chápu odpor k této stavbě, na které se nedá nic vydělat, to je zkrátka k vzteku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zadlužená Česká republika by neměla stavět zbytečné stavby.
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
Praha, Praha, Praha, jenomže ČR není jen Praha a střední čechy. Ta dálnice vytvoří spojení Brna s Vídní a po protažení na sever z Brna svede na Vídeň dopravu ze severních čech. Oháníte se tady spojením na Ostravu, cesta přes Břeclav, nebo přes Brno se liší jen o 16km! k místu, kde se obě trasy spojují. Nikdo by si nedělal násilí a netahal by se po rakouské straně, navíc můžeme počítat maximálně s osobními auty, přes Reintal nesmí náklaďáky. Když vezmu do úvahy i přejezd přes Valtice, byla by trasa přes BV delší, asi o 10km
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Silnice prý nutí k předjíždění...
Nezaregistrový uživatel 3.2.2013 reagovat
... To mě pobavilo...je tam takový provoz, že se předjíždět nedá. Jezdí se rychlostí kamionů, tj. 80-90 km/h...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Silnice prý nutí k předjíždění...
Nezaregistrový uživatel 5.2.2013 reagovat
Opravte mě, pokud se pletu, ale na běžné silnici je maximální rychlost omezena na 90km/h, ne? Tak co Vám na "rychlosti kamionů" vadí?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení