VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Sto dnů vlakové výluky v Brně: většina vlaků se hlavnímu nádraží vyhne

AKTUALIZOVÁNO

Sto dnů vlakové výluky v Brně: většina vlaků se hlavnímu nádraží vyhne

Brno /INFOGRAFIKA/ – Doposud největší výluka v historii hlavního brněnského vlakového nádraží se blíží. Třetího června se na sto dnů promění nádraží ve staveniště. Výluka kvůli pracím potrvá až do desátého září.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 18 PŘÍSPĚVKŮ

...
Martin S (20902) 18.5.2017 reagovat
A nové nádraží díky různým Patočkům a dalším pomatencům stále v nedohlednu. Takže další desítky let budeme jezdit z tohoto vymláceného, pomočeného a zchátralého hnusu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Pavel Novák (18654) 18.5.2017 reagovat
Nádraží bude furt nádraží. Podívej se na Zvonařku,jak vypadá "moderní" nádraží. Načůráno všude a co slibovali Brňákům ? Raději to psát nebudu. Buďme rádi za hlavas tam kde je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Martin S (20902) 18.5.2017 reagovat
I nádraží může vypadat slušně. Zkus zajet třeba do Vídně - nové, moderní nádraží bez houfů bezdomovců a podobných. Jen tady se už 100 let handrkují o poloze.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Petr Novák (29047) 20.5.2017 reagovat
A přitom rozhodně není v centru a nikomu to nevadí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Pavel Stavjaník (18726) 18.5.2017 reagovat
Zvonařka byla hnusná už i jako nová, to se soudruhům fakt povedlo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Pavel Novák (18654) 18.5.2017 reagovat
Hnusná jo,ale za 29 let po revoluci lidi tahají kufry furt pěšky,nic tam nejede,teda kromě taxi. Ze šaliny fakt horolezectví přes nadchod. Takže raději jistota vlakového nádraží v centru,než pěší turistika odněkud z řiti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Jan Kovář (32667) 18.5.2017 reagovat
A jaká je situace teď? Všichni co chtějí přesednout z autobusu na vlak musí absolvovat malý výlet mezi nádražími. Rola měl už dávno být odsunutá k řece.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Pavel Novák (18654) 18.5.2017 reagovat
K řece ? Do Komína ke Svratce ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Jan Kovář (32667) 19.5.2017 reagovat
Vedle autobusového nádraží. Nesmíte věřit sluníčkovým patočkovcům jejich lži.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Martin S (20902) 19.5.2017 reagovat
To zase není pravda, z autobusového nádraží by to bylo na nové vlakové mnohem blíž, než teď...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Petr Novák (29047) 20.5.2017 reagovat
Pokud vím, tak původní varianta byla taková, že Zvonařka půjde k zemi, pozemek by se prodal na takovém místě vždy dobře ať už by tam stál ten Aupark nebo ne. Nový terminál pro autobusy měl být přímo u vlakového nádraží (v podstatě podobně jako v té Vídni se posunem vlakového nádraží asi o 500m spojilo autobusové i vlakové nádraží v jedno). A zároveň by pak mělo zaniknout i nádraží Grand pro SA, prý byla takové i smlouva, že Grand může SA používat dokud nebude nové nádraží pro vlaky. Čili asi navždy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Pavel Stavjaník (18726) 19.5.2017 reagovat
Stále provizorium. Tak jako se musí narvat 2.5 mld do dalšího provizoria.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Spike Reed (19022) 18.5.2017 reagovat
Takové uvažování je dost zcestné. Současné vlakové nádraží je otřesné a ta situace je pro Brna neudržitelná. Argumentovat Zvonařkou je blbost, protože napojení na MHD tam není jen díky tomu, že po převratu se na to všechny brněnské vlády vykašlali a nechali ji nedokončenou. Je to vizitka té takzvané jakože "demokracie" a mafiánského kapitalismu, který tady dnes máme. Ti všemožní aktivisté jsou samozřejmě jen škůdci, kteří se snaží jen přiživit na těchto tématech a u toho co nejvíce poškodit nás všechny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Petr Novák (29047) 20.5.2017 reagovat
Zvonařka byla hnusná vždycky, ale oproti dřívějšku se v mnohém změnila k lepšímu, nejvíc paradoxně pomohla Vaňkovka, od té doby už nebylo tak moc o hubu tam čekat na autobus třeba večer a konečně hned "přes silnici" vzniklo i zázemí pro cestující, takže na samotné zvonařce netřeba trávit čas. Pak vzniklo i něco přímo na Zvonařce. Ale díky jejich cenové politice jim utíkali dopravci ke Grandu, IDS rozstrkala spoustu linek na kraj města a nyní Zvonařka tak nějak dožívá z toho zbytku a pár mezinárodních linek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hmm
Pavel Stavjaník (18726) 18.5.2017 reagovat
Tak dvě a půl miliardy v tahu za tři roky a zlepšení pro cestující prakticky nula.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hmm
Pavel Novák (18654) 18.5.2017 reagovat
Teď se asi odloží hokejová hala,tak bude na projekty projektů příštích.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hmm
Jan Kovář (32667) 19.5.2017 reagovat
Vy mícháte dohromady úplně jiné rozpočty, udělejte si v tom trochu pořádek. Už jste jak ti co VMO kritizují magistrát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hmm
Petr Novák (29047) 20.5.2017 reagovat
VMO je samozřejmě ve velkém i vizitka magistrátu, že dopustil pomalu už desítky let zpoždění. Že "úředně" to spadá pod ŘSD, na tom nic moc nemění, bez magistráty by si tu ŘSD nepostavilo nic a naopak pokud jde o VMO
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies