VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Trať ze Stránské skály: lidé se bojí křížení kolejí se silnicí

Trať ze Stránské skály: lidé se bojí křížení kolejí se silnicí

Brno – Z jedné strany obnovená tramvajová linka, z druhé silnice, kterou si budou řidiči aut zkracovat cestu, aby se vyhnuli čekání na průjezd tramvaje. Taková situace dělá vrásky obyvatelům Holzovy ulice v brněnské Líšni. „Obáváme se, že to zhorší naše životní podmínky," řekl zástupce spolku Holzova-Líšeň Michal Šťourač.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 16 PŘÍSPĚVKŮ

Dotaz
Petr Novák (29047) 19.3.2017 reagovat
Kde se vezmou ta auta navíc po rozšíření Trnkovy ul.?
Re: Dotaz
Jan Kovář (32667) 19.3.2017 reagovat
Má tam vzniknout nová zástavba a místní s mentalitou vidláků, nechápu, že i když vidí z obyvaku na pole, tak jsou ještě ve městě. Pokud nechtějí šalinu, která jim značně usnadní život, tak se můžou přestěhovat třeba do Beskyd, nebo alespoň někam k Vyškovu
Zatím ta trať plní jen Hollanova ego.
Jan Hrůza (35110) 19.3.2017 reagovat
Do Líšně vede od nádraží tram 8 a po Holzové jezdí bus 78, který zrušen nebude. Jedným důsledkem budou dva nebezpečné přejezdy těsně za zatáčkou, kde asi chytré magistrátní hlavy dají místo dosavadní 80-ky 30 a semafory. Nic mě to neusnadní. Stále budu raději jezdit 78. Až ty baráky nškdy na Stránské skále postaví pak bych řešil dopravu k nim.
Re: Zatím ta trať plní jen Hollanova ego.
Jan Kovář (32667) 19.3.2017 reagovat
Nepochopil jste článek ani můj příspěvek. Ta šalina se tam má zavést teď, aby to tam za pár let nevypadala jako na Kamechách za Bystrcí. Až se tam začnou stěhovat noví obyvatlé, tak bus stačit nebude.
Re: Zatím ta trať plní jen Hollanova ego.
Jan Hrůza (35110) 20.3.2017 reagovat
No tak ať si řeší trať na Kamechy. Do Líšně tramavaj vede a pokud ji potřebují na Stránské skále tak ji tam mohou taky ukončit. My dvě tram. linky nepotřebujeme. A ty dva přejezdy přes hlavní objezdnou komunikace v nepřehledných místech taky ne.
Re: Zatím ta trať plní jen Hollanova ego.
Pavel Novák (18654) 20.3.2017 reagovat
Ale bude,právě na Kamechy MHD jezdí minimum lidí. Jsou tam dvě autobusové linky a s klidným svědomím řeknu,že by stačily minibusy.S tou tramvají vidím jiný záměr,nic tam nestojí a chtějí budovat tramvaj,aby někdo bral pěknou provizi. Proč nejsou v DPMB tak aktivní v dostupnosti tramvají na Lesnou. Konečná Čertova rokle je jako říct,že jezdí tramvaj na Vinohrady a lidé vystupují na Novolíšňské.
Re: Dotaz
Petr Novák (29047) 20.3.2017 reagovat
Jo takto. Já pochopil to vyjádření tak, že najednou, když se rozšíří ten kus Trnkovy (myslím že je to zrovna ten, kde tak rádi měří měšťáci) tak že se tam najednou začne celé Brno a okolí jezdit projíždět autem, když bude pár metrů silnice navíc ;-)
Brno vs. Civilizace = výsledek podle úhlu pohledu
Martin Grill (27354) 20.3.2017 reagovat
V každé sivilizované zemi se rozšíření zástavby děje až poté, co je vyřešena dopravní situace, nikoli naopak. Pokud podle některých diskutérů nemá trať smysl dřív, než se postaví domy, rád bych podotknul, že se do nich nastěhují lidé, jež si pořídí auto, protože v místě bude zcela neadekvátní dopravní obslužnost - a to pak bude řevu, že se o to jak magistrát, tak ÚMČ nepostaral, pročež je na ulici dvojnásobný provoz.
Re: Brno vs. Civilizace = výsledek podle úhlu pohledu
Martin Grill (27354) 20.3.2017 reagovat
Bohužel jsme se ani po 28 letech od pádu socialismu nedokázali naučit, že se území může rozvíjet a je-li navíc součástí většího územně správního celku, bývá to propojeno se zajištěním dopravní obslužnosti nejen co do infrastruktury pro IAD, ale rovněž MHD - a že je to opravdu veřejným zájmem, nikoli irelevantní kratochvílí.
Diskutujete o věci kde nebydlíte.
Jan Hrůza (35110) 20.3.2017 reagovat
Plánovaná linka má obsloužit budoucí výstavbu na Stránské skále. Tak ať vede tam a ne do Líšně, kde žádné stavební parcely nejsou, nikdo ji nepotřebuje a trať bude 2 x křížit komunikací. Čtyřproudovku před zatáčkou, kde není přehled a dvoupruhovou taky v nepřehledném úseku. Proč vyrábět problém, když ji nikdo z Líšně nebude používat protože tam máme tram 8 a není důvod jet delší trasou.
Re: Diskutujete o věci kde nebydlíte.
Marek Dočekal (37497) 20.3.2017 reagovat
Vzhledem k počtu zastávek na trati přes SS bude provozní rychlost z Krásného do Staré Líšně vyšší než na Mifkovu. Takže než se dobelháte na zastávku busu, než na Mifkové přestoupíte na šalinu, tak už pomalu budete na Krásného ;)
Re: Diskutujete o věci kde nebydlíte.
Jan Kovář (32667) 21.3.2017 reagovat
Podívejte se do územního plánu, který je navíc 20 let starý, v novém bude plán rozvoje města nejspíš ještě větší. Bude se stavět a bude se stavět hodně, od Zetoru až po současný konec Líšně, v budoucnu nejspíš až po Slatinu.
Ti lidé jsou opravdu zralí do ústavu.
Štefan Friča (18646) 20.3.2017 reagovat
Tam nebude jezdit pendolino, ale tramvaj. Jestli neví, jak funguje tramvajová doprava, ať se jedou podívat z toho návrší dolů do města. Tramvaje ve městě jezdí skoro všude.
iracionální strach?
Hornusa Pružinský (26269) 20.3.2017 reagovat
Co je to zase za blábol...? Pochopil někdo čeho se jako Michal Šťourač bojí? Jestli je takový bázlivý člověk, ať vůbec nesedá za volant a nejlépe ani nevychází z domu.
Re: iracionální strach?
Hornusa Pružinský (26269) 20.3.2017 reagovat
P.S.: Tramvaj číslo 10 jezdí ve "špičce" 3x do hodiny, mimo špičku a o víkendu 1x za hodinu. Pokud DPMB neplánuje nějaké dramatické změny této okrajové linky, nevidím žádný problém ani pro sváteční řidiče s čepicí a platem vajec na zadním oknem. Přejezd nehráněné křižovatky (s kolejemi) se vyučuje v lekcích autoškoly, ať si zařídí kondiční jízdy.
Re: iracionální strach?
Martin Grill (27354) 20.3.2017 reagovat
Myslím, že se ta frekvence zvýší minimálně 2x, tedy 6 spojů do hodiny, aby měla nějaký smysl. Nicméně ani to není důvod k panice a pokud má někdo problém s čekáním v řádu minut na přejezdu, neměl by vůbec sedat za volant. Pan Štourač se pravděpodobně bojí pouze o křeslo, pročež horuje za aktuální spravedlnost pro své voliče.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies