VYBERTE SI REGION

Bohunicím vyšel start. Vedou krajský přebor

Brno - Brněnský klub ve dvou kolech nasázel deset branek a vede pátou nejvyšší domácí soutěž. V opačné pozici se nachází ČAFC Židenice, které jsou zatím poslední bez bodu.

23.8.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Pavla Mrázková

První, poslední a klidný střed tabulky. Tak po druhém kole vypadá situace týmů na Brněnsku v krajském přeboru. Zatímco Bohunice vedou pátou nejvyšší domácí soutěž, Židenice se topí na dně tabulky. Kuřim, Ivančice a Zbýšov, který si připsal jubilejní první vítězství, se drží v klidném středu.

Přestože v Bohunicích mohou být ze začátkem spokojeni, trenér Luboš Kučerňák si z vedení v tabulce nic nedělá. „Start se nám opravdu povedl, ale nedají se z toho ještě dělat závěry. Pokud budeme na čele i po šestém kole, bude to úspěšný začátek. Většinu zápasů totiž hrajeme doma. Nemít osmnáct bodů, bude to pro nás spíš ztráta,“ dodal trenér.

O víkendu si Brňané doma poradili 6:1 s Velkou nad Veličkou. Přitom po poločase šly oba týmy do kabin při vedení hostů. „Zradilo nás zakončení. Nebál jsem se o výsledek, bylo jen otázkou času, kdy nám tam některá z hromady šancí spadne,“ vysvětlil lodivod, jehož tým nasázel už deset branek. „V útoku jsme navázali na úspěšnou minulou sezonu,“ chválí ofenzivu.

V opačné situaci jsou ČAFC Židenice. V klubu mají dvanáct nových hráčů, kteří v úvodních dvou kolech nezískali zatím ani bod. „Mladí fotbalisté se musí trochu otrkat,“ omlouval je kouč Bohdan Ryšavý. V posledním zápase jeho výběr podlehl venku Kuřimi 0:4. „Do poločasu jsme byli mírně lepším týmem. Nedotáhli jsme ale velké šance do konce a za to nás soupeř ztrestal ve druhé půli,“ uvažoval trenér. Domácí Kuřim si díky vítězství připsala své první letošní tři body.

Stejný bodový zisk mají po dvou kolech na svém kontě také ještě Ivančice a Zbýšov. Prvně jmenovaný klub o víkendu ale nestačil na 1. SC Znojmo. Zato nováček soutěže se radoval z prvních bodů v přeboru a zároveň z premiérového vítězství. „Proti Moravskému Krumlovu to nebylo příliš pohledné utkání, spíš takový boj,“ popsal utkání jednatel klubu Mojmír Fojtík vítězství 2:1. „Byli jsme až překvapení, jak bezzubý byl soupeř,“ doplnil.

Cílem klubu je sbírat body především na domácím hřišti a vyhnout se tak přímému boji o záchranu.

Autor: Tomáš Valaškovčák

23.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační fotografie.

Muž blokoval tramvaj. Dal hlavičku ženě, která mu chtěla pomoci

Ilustrační foto
1

Platy v kraji? I přes navýšení jsou stále podprůměrné

Rychle a zběsile v Brně. Provokoval strážníky, pak ujížděl i na červenou

Brno /VIDEO/ – Byla to honička skoro jako z akčního filmu. Před brněnskými strážníky ujížděl řidič, který předtím úmyslně zaparkoval na chodníku před ředitelstvím městské policie ve Štefánikově ulici a odmítal auto odstranit. Situaci po zadržení vysvětloval tím, že zákony jsou od toho, aby se porušovaly. „Dobrá honička," řekl zasahujícím policistům.

Ples jako Brno: Gejzír nápadů, hodnotí celebrity

Brno /REPORTÁŽ/ – Po červeném koberci v sobotu večer přicházejí do brněnské Fait Gallery první celebrity. V záři barevných světel se třpytí dlouhé šaty krásných dam, doprovázených pány ve smokingu s motýlkem. Pečlivě upravené stoly zdobí kytice bílých a růžových tulipánů. Nad nimi se starostlivě sklání číšníci a dohlížejí, aby skleničky nezůstávaly prázdné. Ples jako Brno začíná.

O oblékání mrtvých není zájem, komentuje novelu majitel pohřební služby

Jižní Morava /ROZHOVOR/ – Větší kontrola pohřebních služeb, důstojnější zacházení s mrtvými a ve výsledku větší komfort pozůstalých. Politici si od novely zákona o pohřebnictví slibují velké zlepšení. Podle majitele brněnské pohřební služby Pavla Cajzla jsou změny nadbytečné. „Většina věcí je jenom o domluvě, není třeba, aby je určoval zákon," vysvětlil majitel pohřební služby Cajzl.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies