VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boj o fanouška? Termínem i e-shopem

Znojmo, Brno – Prvoligové týmy Zbrojovky a Znojma usilují o přízeň fanoušků. Nováček prodává na ligový podzim i permanentky.

25.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: archiv

Miliony vynálezů a vědeckých postupů si jejich objevitelé nechali patentovat. Zaručený recept na přilákání fotbalových fanoušků ale na patentovém úřadě nenajdete. O nalezení správného know-how se v právě rozběhnuté sezoně prvoligové pokusí i v brněnské Zbrojovce a 1. SC Znojmo. „Náš cíl je na stadionu pravidelně vytvářet kulisu z jarních soubojů s Plzní a Spartou," vyhlásil výkonný ředitel Zbrojovky Vlastimil Ostrý.

Ve Znojmě mají před prvním „domácím" utkáním v azylu na Srbské ulici složitější situaci. Na páteční střetnutí s Teplicemi vyrazí do Brna čtyři autobusy, které klub vypravil. „Vůbec nevíme, do čeho jdeme. Počty autobusů budeme upravovat podle zájmu," uvedl znojemský technický ředitel Karel Hodák.

Nováček první ligy se snaží ustálit počet fanoušků i prodejem permanentní vstupenky jen pro podzimní část, kterou klub odehraje v Brně. „V prodeji jsou krátce, takže jsme jich zatím moc nevydali. Osm zápasů vyjde na šest set korun, lidé tedy dvě stovky ušetří," láká Hodák. 1. SC se může opřít i o některé brněnské fanoušky. „Sobotní termín je lepší než nedělní Zbrojovky. S některýma klukama na Znojmo zajdeme," řekl příznivec brněnského týmu Miroslav Drchal Zbrojovka míří s celosezonními vstupenkami výš. „Očekávám kolem jedenácti set permanentek," věří Ostrý.

Bitva nekončí

Zvýhodněné vstupné nepředstavuje jediný vstřícný krok směrem k příznivcům. Zejména Znojmo na prezentaci klubu horlivě pracuje. „Musíme rozšířit nabídku klubových suvenýrů, protože poptávka je nyní větší. I na Srbské chceme fanshop," vysvětluje Hodák.

Pochvalu už nyní sklízejí internetové stránky Znojma. „Web se čím dál víc vylepšuje, je aktuálnější a bohatý na informace," těší fanouška Roberta Knebla. Hodák ještě přihazuje další trumf. „Zařídíme i e-shop," láká.

Zbrojovka se zaměřuje i na spolupráci s institucemi z jiných odvětví. Například s Fakultní nemocnicí Brno připravuje preventivní programy pro mládež a sportovce. „Všechny kroky vedou k tomu, aby lidé z Brna věděli o Zbrojovce, kdy hraje zápasy, a abychom stadion naplnili," slibuje si Ostrý od projektů nové návštěvníky.

Hojný počet tipuje už při pondělní domácí premiéře proti Bohemians 1905. „Očekávám, že na první zápas přijde pět až šest tisíc lidí. Spousta lidí může na fotbal po práci," komentuje výkop v šest hodin večer. Drchal zůstává v odhadech skromnější. „Na běžné soupeře přijde okolo dvou tří tisíc lidí. Odchod Švancary návštěvy poznamená," míní.

Zbrojovka nově nabízí v předprodeji vstupenky přímo na místo. „Chceme se vyhnout frontám, doporučujeme nákup lístků v předprodeji," dodává Ostrý.

Pro fanoušky

FANLIGA

Každý fanoušek starší osmnácti let se může bezplatně zapojit do projektu Gambrinus Fanliga a sestavit svůj vlastní tým ze všech hráčů české nejvyšší soutěže. Na základě jejich statistik z reálných zápasů pak získává body a hraje o ceny. Mezi nimi je výlet na vybrané utkání české reprezentace, koučování oblíbeného týmu Gambrinus ligy, i-pady, sudy piva nebo permanentky.

TROPHY TOUR

Projekt plánuje představení trofeje pro vítěze české nejvyšší soutěže fanouškům ve všech městech, kde se první liga hraje. Každý z týmů Gambrinus ligy bude pohár držet až čtyři dny, kdy jej představí veřejnosti na několika dílčích akcích – na stadionu při ligovém utkání, při charitativním projektu klubu či ve školách. Do jednotlivých akcí se taktéž zapojí hráči prvoligových klubů a jejich legendy.

ZELENÝ ŽIVOT

Projekt, který získává prostředky na dobročinné účely. Vedení soutěže spouští aukci dresů Hráčů měsíce z loňské sezony Latky, Kadlece, Daridy, Štajnera, Baroše a Mičoly). V podzimní části Gambrinus ligy je opět v plánu takzvané Zelené kolo, v němž peněžně přispějí kluby i hráči.

Autor: Martin Vymyslický, Jaroslav Kára

25.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO

V Líšni našli padesátikilovou bombu. Pozůstatek z války pyrotechnik odpálil

Vizualizace plánovaného komunitního centra.
10 12

Teplárenské objekty ožívají. Mění se na centra i parky

Přes pět tisíc obyvatel bez teplé vody. V Bystrci vymění potrubní rozvody

Brno – Bez teplé vody bude od úterý do pátku mezi osmou hodinou ráno a šestou hodin večer přes pět tisíc obyvatel brněnské Bystrce. Brněnské teplárny odstaví výtopnu v Teyschlově ulici. Bez teplé vody tak bude celé sídliště Kamechy. 

Chcete lístky na Zbrojovku? Soutěžte s Deníkem Rovnost

Soutěžte s Deníkem Rovnost o vstupenky na domácí zápasy fotbalové Zbrojovky Brno v sezoně 2017/2018!

Půldruhého roku povinných reflexních prvků? Ubylo usmrcených chodců

Jižní Morava /INFOGRAFIKA/ – Povinnost nosit při chůzi po neosvětlených silnicích mimo obec reflexní prvky platí rok a půl. Smyslem novely zákona, která novou povinnosti zavedla, bylo zvýšit bezpečnost chodců. Jak se jí to podařilo, je vidět na číslech. Minulý rok bylo v Jihomoravském kraji devět usmrcených chodců, o šest méně než předloni. Stejný trend hlásí policie i celostátně. „Podíl na tom nepochybně mají i reflexní prvky,“ řekla Zuzana Ambrožová z oddělení BESIP Ministerstva dopravy.

Káňa: V ruce jsem měl dva měsíce dráty

Brno - Bojovník je zpět. Hokejista brněnské Komety Jan Káňa na ledě většinou jezdí s elánem a nevypustí žádný souboj. Svou aktivitu musel na delší čas utlumit. Přesně po pěti měsících od zranění zápěstí si pak zahrál přípravný zápas proti Jihlavě, který Brňané vyhráli 3:1. „Tréninků už bylo hodně, určitě chci hrát a budu se snažit s rukou pracovat, aby byla dobrá,“ slíbil pětadvacetiletý útočník.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení