VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boj o fanouška? Termínem i e-shopem

Znojmo, Brno – Prvoligové týmy Zbrojovky a Znojma usilují o přízeň fanoušků. Nováček prodává na ligový podzim i permanentky.

25.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: archiv

Miliony vynálezů a vědeckých postupů si jejich objevitelé nechali patentovat. Zaručený recept na přilákání fotbalových fanoušků ale na patentovém úřadě nenajdete. O nalezení správného know-how se v právě rozběhnuté sezoně prvoligové pokusí i v brněnské Zbrojovce a 1. SC Znojmo. „Náš cíl je na stadionu pravidelně vytvářet kulisu z jarních soubojů s Plzní a Spartou," vyhlásil výkonný ředitel Zbrojovky Vlastimil Ostrý.

Ve Znojmě mají před prvním „domácím" utkáním v azylu na Srbské ulici složitější situaci. Na páteční střetnutí s Teplicemi vyrazí do Brna čtyři autobusy, které klub vypravil. „Vůbec nevíme, do čeho jdeme. Počty autobusů budeme upravovat podle zájmu," uvedl znojemský technický ředitel Karel Hodák.

Nováček první ligy se snaží ustálit počet fanoušků i prodejem permanentní vstupenky jen pro podzimní část, kterou klub odehraje v Brně. „V prodeji jsou krátce, takže jsme jich zatím moc nevydali. Osm zápasů vyjde na šest set korun, lidé tedy dvě stovky ušetří," láká Hodák. 1. SC se může opřít i o některé brněnské fanoušky. „Sobotní termín je lepší než nedělní Zbrojovky. S některýma klukama na Znojmo zajdeme," řekl příznivec brněnského týmu Miroslav Drchal Zbrojovka míří s celosezonními vstupenkami výš. „Očekávám kolem jedenácti set permanentek," věří Ostrý.

Bitva nekončí

Zvýhodněné vstupné nepředstavuje jediný vstřícný krok směrem k příznivcům. Zejména Znojmo na prezentaci klubu horlivě pracuje. „Musíme rozšířit nabídku klubových suvenýrů, protože poptávka je nyní větší. I na Srbské chceme fanshop," vysvětluje Hodák.

Pochvalu už nyní sklízejí internetové stránky Znojma. „Web se čím dál víc vylepšuje, je aktuálnější a bohatý na informace," těší fanouška Roberta Knebla. Hodák ještě přihazuje další trumf. „Zařídíme i e-shop," láká.

Zbrojovka se zaměřuje i na spolupráci s institucemi z jiných odvětví. Například s Fakultní nemocnicí Brno připravuje preventivní programy pro mládež a sportovce. „Všechny kroky vedou k tomu, aby lidé z Brna věděli o Zbrojovce, kdy hraje zápasy, a abychom stadion naplnili," slibuje si Ostrý od projektů nové návštěvníky.

Hojný počet tipuje už při pondělní domácí premiéře proti Bohemians 1905. „Očekávám, že na první zápas přijde pět až šest tisíc lidí. Spousta lidí může na fotbal po práci," komentuje výkop v šest hodin večer. Drchal zůstává v odhadech skromnější. „Na běžné soupeře přijde okolo dvou tří tisíc lidí. Odchod Švancary návštěvy poznamená," míní.

Zbrojovka nově nabízí v předprodeji vstupenky přímo na místo. „Chceme se vyhnout frontám, doporučujeme nákup lístků v předprodeji," dodává Ostrý.

Pro fanoušky

FANLIGA

Každý fanoušek starší osmnácti let se může bezplatně zapojit do projektu Gambrinus Fanliga a sestavit svůj vlastní tým ze všech hráčů české nejvyšší soutěže. Na základě jejich statistik z reálných zápasů pak získává body a hraje o ceny. Mezi nimi je výlet na vybrané utkání české reprezentace, koučování oblíbeného týmu Gambrinus ligy, i-pady, sudy piva nebo permanentky.

TROPHY TOUR

Projekt plánuje představení trofeje pro vítěze české nejvyšší soutěže fanouškům ve všech městech, kde se první liga hraje. Každý z týmů Gambrinus ligy bude pohár držet až čtyři dny, kdy jej představí veřejnosti na několika dílčích akcích – na stadionu při ligovém utkání, při charitativním projektu klubu či ve školách. Do jednotlivých akcí se taktéž zapojí hráči prvoligových klubů a jejich legendy.

ZELENÝ ŽIVOT

Projekt, který získává prostředky na dobročinné účely. Vedení soutěže spouští aukci dresů Hráčů měsíce z loňské sezony Latky, Kadlece, Daridy, Štajnera, Baroše a Mičoly). V podzimní části Gambrinus ligy je opět v plánu takzvané Zelené kolo, v němž peněžně přispějí kluby i hráči.

Autor: Martin Vymyslický, Jaroslav Kára

25.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Dny dopravní nostalgie v Brně.
17

Parní vlak na šestiproudé silnici? Dopravní nostalgie připomíná historické linky

V Brně se uskutečnil druhý ročník akce Slide Czech, která se bude postupně konat ve více než deseti městech v České republice. Návštěvníci s nafukovacími kruhy nebo lehátky pod paží se přišli osvěžit na více než tři sta metrů dlouhou vodní skluzavku.
19

Nejlepší osvěžení? Jízda na obří skluzavce na Kraví hoře, pochvalují si Brňané

Nezletilý motorkář má středně těžké poranění nohy. Po srážce s náklaďákem

Brněnsko - V péči lékařů skončil v sobotu odpoledne sedmnáctiletý motorkář. Na křižovatce mezi Újezdem u Brna a Sokolnicemi na Brněnsku se srazil s nákladním autem. "Měl středně těžká poranění dolní končetiny. Záchranáři jej převezli do Dětské nemocnice v Brně," popsala mluvčí jihomoravských záchranářů Hedvika Kropáčková.

Vytrvalejší cestovatel než vlk. Rys přišel do Moravského krasu až z Beskyd

Blanensko – Vědci minulý týden odchytili a očipovali rysa v Moravském krasu. Očekávají, že díky tomu získají nové poznatky o vzácné šelmě.

Díky práci snů zdarma cestuje po světě. Při natáčení mu ale opice ukradla kameru

Brno - Videa z různých koutů světa natáčí z loďky či horkovzdušného balonu. Sedmadvacetiletý Michal Gálik loni vyhrál v brněnské společnosti Sygic Travel konkurz na práci snů. Díky ní rok zdarma cestuje po světě a natáčí 360stupňová videa do internetové aplikace pro cestovatele. „Raději cestuji za přírodou než do měst. Je v nich na mě moc stresu a ruchu," tvrdí mladík.

Potvrzeno. V Brně vyroste park pro společné fandění v době olympiády

Brno /ANKETA/ – Hokejové hřiště, curlingové dráhy či malý skokanský můstek. To a mnohem více nabídne nový olympijský park, který vznikne v Pavilonu Z v areálu brněnského výstaviště. V pátek to potvrdilo vedení Brna s Českým olympijským výborem. Od února 2018, v době konání zimních olympijských her v jihokorejském Pchjongčchangu, tak budou moci lidé v Brně společně sledovat přímé přenosy a fandit českým sportovcům. V olympijském parku si navíc některé sporty i sami vyzkouší.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies