VYBERTE SI REGION

Boj o fanouška? Termínem i e-shopem

Znojmo, Brno – Prvoligové týmy Zbrojovky a Znojma usilují o přízeň fanoušků. Nováček prodává na ligový podzim i permanentky.

25.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: archiv

Miliony vynálezů a vědeckých postupů si jejich objevitelé nechali patentovat. Zaručený recept na přilákání fotbalových fanoušků ale na patentovém úřadě nenajdete. O nalezení správného know-how se v právě rozběhnuté sezoně prvoligové pokusí i v brněnské Zbrojovce a 1. SC Znojmo. „Náš cíl je na stadionu pravidelně vytvářet kulisu z jarních soubojů s Plzní a Spartou," vyhlásil výkonný ředitel Zbrojovky Vlastimil Ostrý.

Ve Znojmě mají před prvním „domácím" utkáním v azylu na Srbské ulici složitější situaci. Na páteční střetnutí s Teplicemi vyrazí do Brna čtyři autobusy, které klub vypravil. „Vůbec nevíme, do čeho jdeme. Počty autobusů budeme upravovat podle zájmu," uvedl znojemský technický ředitel Karel Hodák.

Nováček první ligy se snaží ustálit počet fanoušků i prodejem permanentní vstupenky jen pro podzimní část, kterou klub odehraje v Brně. „V prodeji jsou krátce, takže jsme jich zatím moc nevydali. Osm zápasů vyjde na šest set korun, lidé tedy dvě stovky ušetří," láká Hodák. 1. SC se může opřít i o některé brněnské fanoušky. „Sobotní termín je lepší než nedělní Zbrojovky. S některýma klukama na Znojmo zajdeme," řekl příznivec brněnského týmu Miroslav Drchal Zbrojovka míří s celosezonními vstupenkami výš. „Očekávám kolem jedenácti set permanentek," věří Ostrý.

Bitva nekončí

Zvýhodněné vstupné nepředstavuje jediný vstřícný krok směrem k příznivcům. Zejména Znojmo na prezentaci klubu horlivě pracuje. „Musíme rozšířit nabídku klubových suvenýrů, protože poptávka je nyní větší. I na Srbské chceme fanshop," vysvětluje Hodák.

Pochvalu už nyní sklízejí internetové stránky Znojma. „Web se čím dál víc vylepšuje, je aktuálnější a bohatý na informace," těší fanouška Roberta Knebla. Hodák ještě přihazuje další trumf. „Zařídíme i e-shop," láká.

Zbrojovka se zaměřuje i na spolupráci s institucemi z jiných odvětví. Například s Fakultní nemocnicí Brno připravuje preventivní programy pro mládež a sportovce. „Všechny kroky vedou k tomu, aby lidé z Brna věděli o Zbrojovce, kdy hraje zápasy, a abychom stadion naplnili," slibuje si Ostrý od projektů nové návštěvníky.

Hojný počet tipuje už při pondělní domácí premiéře proti Bohemians 1905. „Očekávám, že na první zápas přijde pět až šest tisíc lidí. Spousta lidí může na fotbal po práci," komentuje výkop v šest hodin večer. Drchal zůstává v odhadech skromnější. „Na běžné soupeře přijde okolo dvou tří tisíc lidí. Odchod Švancary návštěvy poznamená," míní.

Zbrojovka nově nabízí v předprodeji vstupenky přímo na místo. „Chceme se vyhnout frontám, doporučujeme nákup lístků v předprodeji," dodává Ostrý.

Pro fanoušky

FANLIGA

Každý fanoušek starší osmnácti let se může bezplatně zapojit do projektu Gambrinus Fanliga a sestavit svůj vlastní tým ze všech hráčů české nejvyšší soutěže. Na základě jejich statistik z reálných zápasů pak získává body a hraje o ceny. Mezi nimi je výlet na vybrané utkání české reprezentace, koučování oblíbeného týmu Gambrinus ligy, i-pady, sudy piva nebo permanentky.

TROPHY TOUR

Projekt plánuje představení trofeje pro vítěze české nejvyšší soutěže fanouškům ve všech městech, kde se první liga hraje. Každý z týmů Gambrinus ligy bude pohár držet až čtyři dny, kdy jej představí veřejnosti na několika dílčích akcích – na stadionu při ligovém utkání, při charitativním projektu klubu či ve školách. Do jednotlivých akcí se taktéž zapojí hráči prvoligových klubů a jejich legendy.

ZELENÝ ŽIVOT

Projekt, který získává prostředky na dobročinné účely. Vedení soutěže spouští aukci dresů Hráčů měsíce z loňské sezony Latky, Kadlece, Daridy, Štajnera, Baroše a Mičoly). V podzimní části Gambrinus ligy je opět v plánu takzvané Zelené kolo, v němž peněžně přispějí kluby i hráči.

Autor: Martin Vymyslický, Jaroslav Kára

25.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Budova na brněnském náměstí Svobody, ve kterém je v přízemí prodejna McDonald´s. Ilustrační foto.
6

Nový nájemce po McDonald's? Zatím bez zájmu. Město sleví z požadavku na záchody

Oslovi v minizoo v brněnských Horních Heršpicích museli v úterý na pomoc přispěchat strážníci. Zvíře totiž propadlo tenkou vrstvou ledu a zůstalo stát po krk v ledové vodě.

Osel z minizoo se propadl po krk do ledové vody. Na břeh se nakonec vyšplhal sám

Směr se změnil, čáry zůstaly. Parkoviště u Mahenova divadla je špatně označené

Brno – Lidé váhavě obcházejí zaparkovaná auta v brněnské ulici Za Divadlem. Na obrácení jednosměrného provozu, o kterém Brněnský deník Rovnost informoval již minulý týden, si řidiči již zvykají, stále si však nejsou jistí, jak mají v ulici parkovat.

VIDEO: Holky na techniku patří, láká studentky nový klip VUT

Brno – Matematika nebo fyzika nejsou jen pro muže, upozorňuje nová kampaň Vysokého učení technického v Brně s názvem Sem patřím. Univerzita se díky ní snaží vyvrátit stereotypy, které odrazují uchazečky od studia technických oborů. Odvahu jim dodává motivační videoklip i internetové stránky.

Zloděj chtěl odjet s lupem, nenastartoval dodávku

Příbram na Moravě – Nestartuje auto? Pokud se to stane řidiči, který spěchá do práce, je to nepříjemná záležitost. Hodně naštvaný pak musel být zatím neznámý zloděj, jenž marně startoval dodávku, do níž si předtím nanosil lup. O kuriózním případu z Příbrami na Moravě na Brněnsku informovali policisté v úterý.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies