VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boj o fanouška? Termínem i e-shopem

Znojmo, Brno – Prvoligové týmy Zbrojovky a Znojma usilují o přízeň fanoušků. Nováček prodává na ligový podzim i permanentky.

25.7.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: archiv

Miliony vynálezů a vědeckých postupů si jejich objevitelé nechali patentovat. Zaručený recept na přilákání fotbalových fanoušků ale na patentovém úřadě nenajdete. O nalezení správného know-how se v právě rozběhnuté sezoně prvoligové pokusí i v brněnské Zbrojovce a 1. SC Znojmo. „Náš cíl je na stadionu pravidelně vytvářet kulisu z jarních soubojů s Plzní a Spartou," vyhlásil výkonný ředitel Zbrojovky Vlastimil Ostrý.

Ve Znojmě mají před prvním „domácím" utkáním v azylu na Srbské ulici složitější situaci. Na páteční střetnutí s Teplicemi vyrazí do Brna čtyři autobusy, které klub vypravil. „Vůbec nevíme, do čeho jdeme. Počty autobusů budeme upravovat podle zájmu," uvedl znojemský technický ředitel Karel Hodák.

Nováček první ligy se snaží ustálit počet fanoušků i prodejem permanentní vstupenky jen pro podzimní část, kterou klub odehraje v Brně. „V prodeji jsou krátce, takže jsme jich zatím moc nevydali. Osm zápasů vyjde na šest set korun, lidé tedy dvě stovky ušetří," láká Hodák. 1. SC se může opřít i o některé brněnské fanoušky. „Sobotní termín je lepší než nedělní Zbrojovky. S některýma klukama na Znojmo zajdeme," řekl příznivec brněnského týmu Miroslav Drchal Zbrojovka míří s celosezonními vstupenkami výš. „Očekávám kolem jedenácti set permanentek," věří Ostrý.

Bitva nekončí

Zvýhodněné vstupné nepředstavuje jediný vstřícný krok směrem k příznivcům. Zejména Znojmo na prezentaci klubu horlivě pracuje. „Musíme rozšířit nabídku klubových suvenýrů, protože poptávka je nyní větší. I na Srbské chceme fanshop," vysvětluje Hodák.

Pochvalu už nyní sklízejí internetové stránky Znojma. „Web se čím dál víc vylepšuje, je aktuálnější a bohatý na informace," těší fanouška Roberta Knebla. Hodák ještě přihazuje další trumf. „Zařídíme i e-shop," láká.

Zbrojovka se zaměřuje i na spolupráci s institucemi z jiných odvětví. Například s Fakultní nemocnicí Brno připravuje preventivní programy pro mládež a sportovce. „Všechny kroky vedou k tomu, aby lidé z Brna věděli o Zbrojovce, kdy hraje zápasy, a abychom stadion naplnili," slibuje si Ostrý od projektů nové návštěvníky.

Hojný počet tipuje už při pondělní domácí premiéře proti Bohemians 1905. „Očekávám, že na první zápas přijde pět až šest tisíc lidí. Spousta lidí může na fotbal po práci," komentuje výkop v šest hodin večer. Drchal zůstává v odhadech skromnější. „Na běžné soupeře přijde okolo dvou tří tisíc lidí. Odchod Švancary návštěvy poznamená," míní.

Zbrojovka nově nabízí v předprodeji vstupenky přímo na místo. „Chceme se vyhnout frontám, doporučujeme nákup lístků v předprodeji," dodává Ostrý.

Pro fanoušky

FANLIGA

Každý fanoušek starší osmnácti let se může bezplatně zapojit do projektu Gambrinus Fanliga a sestavit svůj vlastní tým ze všech hráčů české nejvyšší soutěže. Na základě jejich statistik z reálných zápasů pak získává body a hraje o ceny. Mezi nimi je výlet na vybrané utkání české reprezentace, koučování oblíbeného týmu Gambrinus ligy, i-pady, sudy piva nebo permanentky.

TROPHY TOUR

Projekt plánuje představení trofeje pro vítěze české nejvyšší soutěže fanouškům ve všech městech, kde se první liga hraje. Každý z týmů Gambrinus ligy bude pohár držet až čtyři dny, kdy jej představí veřejnosti na několika dílčích akcích – na stadionu při ligovém utkání, při charitativním projektu klubu či ve školách. Do jednotlivých akcí se taktéž zapojí hráči prvoligových klubů a jejich legendy.

ZELENÝ ŽIVOT

Projekt, který získává prostředky na dobročinné účely. Vedení soutěže spouští aukci dresů Hráčů měsíce z loňské sezony Latky, Kadlece, Daridy, Štajnera, Baroše a Mičoly). V podzimní části Gambrinus ligy je opět v plánu takzvané Zelené kolo, v němž peněžně přispějí kluby i hráči.

Autor: Martin Vymyslický, Jaroslav Kára

25.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační fotografie.
AKTUALIZOVÁNO

VIDEO: Vandalství, nebo klukovina? Děti skákaly po hrobech

První auto značky Tesla si mohou půjčit brněnští řidiči. Koupila ho carsharingová firma Emuj, která se zaměřuje na elektromobily. Z nuly na sto kilometrů v hodině auto zrychluje za tři sekundy.
39

Superelektromobil v Brně. Zájemce o zážitkovou jízdu zatlačí do sedadla Tesla X

Rakovinu léčí na Žlutém kopci v novém. Přestavba stála téměř čtyřicet milionů

Brno – Zbrusu nových prostor se dočkali pacienti Masarykova onkologického ústavu v Brně. Ústav před pár dny slavnostně otevřel zrekonstruovaný blok pro centrum prevence a gastroenterologické oddělení. Přestavbu dokončil loni v prosinci.

Spolykala jsem sedmdesát tablet, řekla strážníkům. Předávkování sedativy přežila

Brno - Boj o minuty při hledání předávkované ženy se v Brně odehrál v pátek večer. Pětadvacetiletou ženu, která spolykala prášky, hledali strážníci i záchranáři. Našli jí včas.

Sledujte ONLINE: Diskuze s hejtmanem Bohumilem Šimkem o směřování kraje

Brno – Jižní Morava je jedním z nejoblíbenějších cílů turistů a prý se tu dobře žije. Mikulov připomíná Středomoří, zdejší vinice Francii a Brna si všimli editoři několika prestižních zahraničních médií jako TOP destinace pro dovolenou. Jaké jsou možnosti jižní Moravy? Brzdí její ještě větší rozvoj nedokončená dopravní infrastruktura? Funguje zde dopravní systém? Kdy zmizí ze zásad územního rozvoje bílá místa na mapě? A pomáhá jižní Moravě pověst kraje moderních technologií? To jsou hlavní témata pondělní panelové diskuze s jihomoravským hejtmanem Bohumilem Šimkem, kterou budeme sledovat online na našem webu od poledne do druhé odpoledne.

S rakovinou bude bojovat až v Peru u domorodého kmene. Věří na zázraky

Brno /ANKETA/ – Chemoterapie je zdlouhavá a náročná, ale nebolí, píše na svém internetovém blogu třiadvacetiletý Petr Hübel. S rakovinou lymfatických uzlin bojuje od roku 2015. Prodělal desítky vyšetření, zbavil se strachu z jehel a rozhodl se za sedm týdnů odjet do Peru za tradiční přírodní medicínou.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies