VYBERTE SI REGION

Po Kaloudovi touží Juventus

Brno - Italská média mají jasno: Kalouda je nový Nedvěd! Vtomto duchu jsou alespoň vedeny titulky hlavních článků oúdajném přestupu brněnského fotbalisty do JuventusuTurín.

16.1.2008 1
SDÍLEJ:

Luboš KaloudaFoto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Ozájmu slavného klubu vBrně vědí, ale konkrétní nabídka zatím na stole neleží. „OLuboše projevuje zájem víc zajímavých klubů ze zahraničí. AJuventus je mezi nimi. Oficiální nabídka nám však předložena nebyla. Hráčovi agenti znají naše požadavky. Pokud bude někdo ochoten je splnit, můžeme jednat,“ uvedl Roman Pros, majoritní vlastník 1.FCBrno.

Podle informací Deníku by měla být požadovaná cena za Kaloudu výrazně vyšší, než tomu bylo vpřípadě Mazucha nebo Holka. Případný zájemce by musel určitě nabídnout přes sto milionůkorun.

Brněnské vedení se však do prodeje vzácného zboží nijak nehrne. „Pro nás je prioritní, abychom splnili cíle, které jsme slíbili našim fanouškům. Pokud bychom Luboše uvolnili, tak by se muselo jednat ovýjimečně zajímavou nabídku. Aitak bychom usilovali oto, aby Luboš odehrál jaro ještě unás,“ doplnilPros.

Vklidu zatím zůstává isamotný hráč. „Vím otom, že mě sleduje několik klubů ze zahraničí. Samozřejmě je příjemné poslouchat, kdo všechno má omě zájem, ale já to nijak neřeším. Když přijde konkrétní nabídka, tak mi agent určitě zavolá,“ poznamenal čerstvý reprezentant ze stáje Zíkovy agentury Sport Invest.

Italské angažmá by se však Kaloudovi zamlouvalo. „Nikdy jsem neměl žádnou vysněnou ligu ani oblíbený klub. Juventus je ale velkoklub, který má obrovský zvuk. Byla by to pro mě velká motivace. Navíc bych měl výhodu, že tam už působí Zdeněk Grygera a především Pavel Nedvěd, který je klubovou ikonou. Je až neuvěřitelné, co všechno dokázal,“ řekl sobdivem dvacetiletý mladík, jehož právě sNevdědem italská média srovnávají.

„To je strašně pěkné, ale do Pavla mi ještě moc chybí. Snad jsme si trochu podobní vtom, že se snažím taky nic nevypouštět a často si na tréninku přidávám,“ našel jistou podobnost objev loňského mistrovství světa dvacetiletých­.

16.1.2008 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Libor Zábranský, majitel a trenér Komety Brno v jedné osobě.
5

Nová hala za Lužánkami? O aréně rozhodneme podle studie, povídá Zábranský

Architekti Michal a Lea Mačudovi vsadili na hravost barev, forem a materiálů. Svůj styl pojmenovali „nová bohatost“ a staví jej do protikladu k brněnskému funkcionalismu.
18

Čtyři pokoje, devět jídelníčků. Brno má nový proměnlivý bar

Zbrojovka smetla v Tipsport lize Znojmo pěti góly, dvakrát se trefil Litsingi

Brno /FOTOGALERIE/ – Pohlednou ofenzivní podívanou nabídli fotbalisté Zbrojovky divákům v jihomoravském derby zimní Tipsport ligy. Ve svém druhém duelu skupiny C zvítězili Brňané nad Znojmem 5:1.

Město podepsalo smlouvu o Hyperloopu. Má přispět také k rozvoji vědy v Brně

Brno – Kapsle létající tubami rychlostí čtrnáct set kilometrů v hodině může znít jako sci-fi, přesto se na vývoji těchto technologií Brno chce podílet. Zástupci města i Jihomoravské kraje ve středu podepsali dohodu o spolupráci s firmou Hyperloop Transportation Technologies. Ještě letos chtějí začít pracovat na studii proveditelnosti projektu. „Náklady velmi hrubě odhaduji na pět milionů korun pro kraj i Brno," sdělil náměstek krajského hejtmana pro oblast vědy a inovací Jan Vitula.

Propadli se pod led. Záchrana? Hasiči házejí pytle nebo se plazí po žebřících

Brno /VIDEO/ – Topící se lidi vytahovali hasiči ve středu z ledové vody Brněnské přehrady. Nešlo však o bruslaře, kteří vjeli na příliš tenký led, ale o figuranty ve speciálních úborech, kteří do díry vysekané v ledu vlezli dobrovolně. Věděli totiž, že záchrana od kolegů, kteří se učili, jak tonoucího z vody zachránit, přijde téměř okamžitě. „První možnost je většinou házení speciálních pytlů, kterých se tonoucí chytí. Funguje to ale jen zhruba do patnácti metrů, málokdo dohodí dál," vysvětlil instruktor hasičů Alexandr Ficek.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies