VYBERTE SI REGION

Recept na vedoucí Plzeň? Hráče Zbrojovky vyburcují diváci

Brno /INFOGRAFIKA/ – Už jedenáct utkání v řadě fotbalisté Zbrojovky na domácím stadionu v Srbské ulici neprohráli. Poslední porážku jim připravila loni v listopadu Plzeň, která do Králova Pole přijíždí v sobotu k utkání devátého kola nejvyšší soutěže. „Doufám, že nám Plzeň sérii zase neukončí," vyhlíží souboj brněnský záložník Milan Lutonský.

27.9.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Drahomír Stulír

Ze čtyř duelů letošní sezony Zbrojovka doma dvakrát remizovala a dvakrát vyhrála, před týdnem zdolala Liberec 1:0. „Popravdě si nedokážu nijak vysvětlit, proč jsme na vlastním hřišti úspěšní. Možná je to o hlavě, prostě si řekneme, že jsme v domácím prostředí," přemítá Lutonský.

V sobotu od tří hodin odpoledne spoléhají brněnští fotbalisté i na své příznivce. Vždyť přijede vedoucí tým první ligy. „Přicházejí nejtěžší utkání. Plzeň, Mladá Boleslav a Sparta mají v naší lize nejvyšší kvalitu, proto bude důležitá kulisa. Víc fanoušků, kteří vytvoří atmosféru, dostane z kluků víc, než jsou normálně schopní. Mohou je vyburcovat, aby podali nadstandardní výkony, a jedině takové vedou k úspěchu s Plzní," apeluje brněnský kouč Václav Kotal.

Lístky mizí

Už teď je jasné, že návštěva překoná podzimní maximum, které v Brně vytvořilo hned v úvodním kole proti Hradci Králové 4 150 diváků. Lístky na Plzeň z předprodeje rychle mizely, takže Zbrojovka otevře hlavní pokladnu v sobotu už v devět hodin ráno.

Proti Brnu stojí mužstvo, které prohrálo jediné z posledních devatenácti utkání. „Musíme podat maximálně organizovaný výkon a vyvarovat se individuálních chyb, to je základ. Plzeň má takovou kvalitu, že nás za ně potrestá," upozorňuje trenér.

Viktoria převyšuje většinu soupeřů díky individuální kvalitě ofenzivních fotbalistů jako Pilař, Petržela, Kolář či Vaněk. „Jsou velmi silní na míči, v rychlosti umějí obcházet soupeře. Takovou kvalitu musíte zdvojovat, aby si hráči pomohli," nabádá Kotal.

Ondřej Vaněk se vrací do rodného města. „V Brně jsem hrál od žáků, je to specifický zápas. Vždy se na mě přijde podívat rodina a spousta kamarádů. Důležité je, abychom si z Brna odvezli tři body," prohlašuje plzeňský záložník.

Zbrojovka naposledy porazila Plzeň v roce 2005. „Hráči mají obrovskou motivaci se ukázat. Můžeme hodně získat, při určité konstelaci pro nás bude úspěch i nerozhodný výsledek, ale určitě na něj nehrajeme," dodává Kotal.

Pro zvětšení klikněte.

PRO ZVĚTŠENÍ KLIKNĚTE.

Autor: Jaroslav Kára

27.9.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Odejde Zbrojovce snajpr? Útočník Škoda je v kurzu

Brno - Na podzim nastřílel deset branek, vyšvihl se do čela pořadí kanonýrů vedle renomovaného Davida Lafaty. Brněnský fotbalista Michal Škoda se v zimním přestupovém období patrně stane horkým zbožím. Už kolem něj také někteří zájemci krouží. „Mám nějaké informace od manažera, ale spíš čekám na něco konkrétního, zatím je to jen oťukávání, což moc neřeším," odvětil Deníku Rovnost útočník Zbrojovky.

Předvánoční brigády? Je jich více. A za lepší platy

Brno - Vánoce rodiny stojí mnoho peněz, velká část lidí si tak hledá alespoň dočasný přivýdělek. Je to i případ Lukáše Nezhyby. „Mám sice svoji stálou práci, ale chceme s přítelkyní strávit Vánoce v zahraničí na horách, proto máme oba od začátku prosince ještě brigádu," vysvětlil Nezhyba.

AKTUALIZOVÁNO

Jihomoravský kraj si chce pořídit vlastní vlaky. Zaplatí za ně 5,5 miliardy

Jižní Morava – Vlaky v Jihomoravském kraji jsou staré, kraj je nahradí novými. Vypsání výběrového řízení na dodávku schválila ve čtvrtek krajská rada. Do roku 2019 plánuje pořídit pětadvacet souprav pro alespoň 310 sedících cestujících a dalších šest posilových jednotek po 140 místech dohromady za pět a půl miliardy korun. Kromě toho chce v soutěži získat také servis objednaných vlaků. Za třicet let má stát šest miliard korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies