Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Turistickou a cyklistickou sezónu v sobotu ráno zahájily České dráhy. Letos poprvé vyjel z hlavního brněnského nádraží vlak na takzvaný Pálavský okruh. Vlak táhne parní lokomotiva Albatros vyrobená v roce 1954 složená ze dvou historických vozů.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír