Galerie: Cid

Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. V Dona Gomeze a Dona Diega se promění Petr Štěpán a Zdeněk Junák. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází. Kastilskou infantku Donu Urraku ztvární Pavla Vitázková. Ve výtvarném pojetí Pavla Boráka převažují různé odstíny červené, součástí scény jsou i toreadorské prvky. Prostředí španělské corridy symbolicky odkazuje k etice boje, vznešenosti i krutosti, jež toreadory v boji provází.