Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír
Od letoška bude návštěvníky historických jízd vozit nově zrekonstruovaný model tramvaje T3. Ten jezdil nejen po Brně od konce šedesátých let. Vůz číslo 1525 vezl cestující naposledy na jaře roku 2014. Renovace tramvaje vyšla na bezmála tři miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Drahomír Stulír