Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík
Sedmatřicet kilogramů barvy spotřebují zaměstnanci dopravního podniku na jednu opravovanou loď. Nejvíce přitom použijí bílé barvy, celých dvanáct kilogramů. Každé dva roky technici i lodní kapitáni kontrolují a důkladně opravují lodě.
Zdroj: DENÍK/Lubomír Stehlík