Galerie: Reklamy, které odsoudili hlasující Sexistického prasátečka

Druhé místo v kategorii Objektifikace aneb Ukaž všechno. Názor poroty: K této reklamě není příliš co dodávat, je zjednodušeně vulgární a také vyobrazuje ženu jako snadno sexuálně dostupnou. Třetí místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Názor poroty: Slogan je dvojsmyslný a vytváří dojem, že ženu můžete získat vykonáním sexuální služby. Reklama se snaží upoutat skrz domnělou sexualitu, což se vzdělávacím instituem vyznívá nevhodně. První místo v hlasování odborné poroty: Z ženy je použita pouze část jejího těla, která celou osobu redukuje jen na její sexualitu, a tu komerčně využívá. Nehledě na razítko na odhalených hýždích, z něhož je patrné „označkování“ ženy. První místo v kategorii Objektifikace aneb Ukaž všechno. Názor poroty:  Fotografie působí v politické kampani sexisticky. Vizuál doplňuje dvojsmyslný slogan s vyznačenou částí "poprvé dát" odkazující k sexuálnímu aktu. Druhé místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Názor poroty: Zobrazení žen v "lasciví" pozici v předvolební kampani působí sexisticky a s politikou nesouvisí. Jazykový obsah sloganu je sexualizovaný a nemá nic společného s politickým programem. První místo v kategorii Stereotypy a jazykový sexismus. Výrok poroty: Reklama redukuje ženu na sexuální objekt, používá vulgární slovní doplnění, kterým dochází k degradaci žen. Ani obrazové a ani slovní prvky nesouvisí s propagovanou službou.