VYBERTE SI REGION

Jeden titul už Kometa má. Na facebooku klub přivítal už stotisícího příznivce

Brno – Jen čtyři města v České republice mají víc obyvatel než hokejová Kometa fanoušků na sociální síti facebook. Brněnský klub nedávno přivítal na svém profilu už stotisícího příznivce a v české extralize nemá konkurenci. „Hranici sta tisíc jsme sledovali. Jubilejní fanoušek dostane od klubu pozornost," říká jeden ze správců facebookového profilu Komety Tomáš Čekal, který je zároveň šéfredaktor klubového webu.

16.12.2014 1
SDÍLEJ:

Fanoušci Komety Brno. Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Druhá nejoblíbenější pražská Sparta má fanoušků zhruba 75 tisíc. „Některé věci mají na facebooku všechny kluby podobné. V Kometě se snažíme navíc ukázat fanouškům zázemí klubu. Nejlepší je, když se zapojí sami hráči. Můžeme napsat cokoliv, ale slova přímo od hokejisty stejně zaberou nejvíc," upozorňuje Čekal.

Jeden z hráčů Komety, kteří sociální sítě využívají, je útočník Jakub Koreis. „Lidi mě na facebooku kontaktují. Tak devadesát procent zpráv je pozitivních, ve zbytku mi nadávají," oznamuje třicetiletý centr.

Víc než facebook využívá v poslední době twitter. Sociální síť, na které mají jednotlivé příspěvky maximálně 140 znaků, hodně vyhledávají američtí sportovci. „Na facebooku je spousta blbostí. Twitter využívá odbornější veřejnost, jsou na něm relevantní věci," všímá si Koreis.

Profesionální sportovci se musí při komunikaci s fanoušky kontrolovat. Fotbalová reprezentace nedávno řešila kauzu, kdy sparťanský záložník Lukáš Vácha obvinil plzeňského Václava Pilaře ze simulování. V národním týmu přitom nastupují spolu. „Hlídám se. Párkrát jsem už smazal rozepsanou zprávu," připouští útočník.

Na twitteru sleduje hokejové kluby řádově méně fanoušků než na populárním facebooku. Příspěvky Komety zajímají 1882 fanoušků. „S twitterem jsme začali později. Jeho výhoda je, že je okamžitý a zajímavosti z něj můžou využít i novináři," říká Čekal.

Novinka je internetová televize TV Kometa. Klub už dřív nahrával videa na server YouTube, nyní chce zvýšit jejich kvalitu. „Děláme reportáže ze zápasů a z našich marketingových akcí. Ty jsou na profesionální úrovni, tak z nich chceme mít také profesionální výstupy," sděluje Lukáš Bajer z marketingového oddělení Komety.

Některá videa natáčí kluboví zaměstnanci, některá externí firma. „Není potřeba investovat miliony. Stačí chtít se přiblížit fanouškům a hledat k tomu další cesty," myslí si Čekal.

Autor: David Nekvinda

16.12.2014 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

Vyhnou se kolonám při cestě do Bystrce. Na dvojité fazoli

Brno /INFOGRAFIKA/ – Klidnější jízda a méně dopravních nehod, to čeká v budoucnu řidiče na cestě z centra Brna do Bystrce. Nebezpečnou křižovatku Bystrcké a Kníničské u tamního hobymarketu chtějí starostové městských částí přestavět na mimoúrovňové křížení. Cesta na přehradu, do zoo, či na bystrcké sídliště díky tomu bude plynulejší.

AKTUALIZOVÁNO

Nehoda u Lomničky: zranilo se pět mladých lidí, nezletilou dívku převezli na ARO

Lomnička – Pět zraněných mladých lidí, taková je bilance dopravní nehody ze čtvrtečního rána za obcí Lomnička na Brněnsku. Srazilo se tam nákladní auto s osobním. „Nejvážněji se zranila nezletilá dívka, která utrpěla vážný úraz hlavy. Záchranáři jí poskytli kompletní přednemocniční péči a na řízené ventilaci ji převezli na ARO do Dětské nemocnice v Brně," popsala mluvčí jihomoravských záchranářů Hedvika Kropáčková.

Silnice v Jihomoravském kraji můžou kvůli mrholení místy namrzat

Brno - Silnice v Jihomoravském kraji mohou kvůli mrholení místy namrzat. Do terénu vyjeli silničáři, kteří už provedli chemické ošetření silnic. Ty jsou ve čtvrtek po ránu sjízdné s opatrností, upozorňují na svém webu krajští silničáři. Týká se to zejména silnic první a druhé třídy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies