VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Jeden titul už Kometa má. Na facebooku klub přivítal už stotisícího příznivce

Brno – Jen čtyři města v České republice mají víc obyvatel než hokejová Kometa fanoušků na sociální síti facebook. Brněnský klub nedávno přivítal na svém profilu už stotisícího příznivce a v české extralize nemá konkurenci. „Hranici sta tisíc jsme sledovali. Jubilejní fanoušek dostane od klubu pozornost," říká jeden ze správců facebookového profilu Komety Tomáš Čekal, který je zároveň šéfredaktor klubového webu.

16.12.2014 1
SDÍLEJ:

Fanoušci Komety Brno. Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Druhá nejoblíbenější pražská Sparta má fanoušků zhruba 75 tisíc. „Některé věci mají na facebooku všechny kluby podobné. V Kometě se snažíme navíc ukázat fanouškům zázemí klubu. Nejlepší je, když se zapojí sami hráči. Můžeme napsat cokoliv, ale slova přímo od hokejisty stejně zaberou nejvíc," upozorňuje Čekal.

Jeden z hráčů Komety, kteří sociální sítě využívají, je útočník Jakub Koreis. „Lidi mě na facebooku kontaktují. Tak devadesát procent zpráv je pozitivních, ve zbytku mi nadávají," oznamuje třicetiletý centr.

Víc než facebook využívá v poslední době twitter. Sociální síť, na které mají jednotlivé příspěvky maximálně 140 znaků, hodně vyhledávají američtí sportovci. „Na facebooku je spousta blbostí. Twitter využívá odbornější veřejnost, jsou na něm relevantní věci," všímá si Koreis.

Profesionální sportovci se musí při komunikaci s fanoušky kontrolovat. Fotbalová reprezentace nedávno řešila kauzu, kdy sparťanský záložník Lukáš Vácha obvinil plzeňského Václava Pilaře ze simulování. V národním týmu přitom nastupují spolu. „Hlídám se. Párkrát jsem už smazal rozepsanou zprávu," připouští útočník.

Na twitteru sleduje hokejové kluby řádově méně fanoušků než na populárním facebooku. Příspěvky Komety zajímají 1882 fanoušků. „S twitterem jsme začali později. Jeho výhoda je, že je okamžitý a zajímavosti z něj můžou využít i novináři," říká Čekal.

Novinka je internetová televize TV Kometa. Klub už dřív nahrával videa na server YouTube, nyní chce zvýšit jejich kvalitu. „Děláme reportáže ze zápasů a z našich marketingových akcí. Ty jsou na profesionální úrovni, tak z nich chceme mít také profesionální výstupy," sděluje Lukáš Bajer z marketingového oddělení Komety.

Některá videa natáčí kluboví zaměstnanci, některá externí firma. „Není potřeba investovat miliony. Stačí chtít se přiblížit fanouškům a hledat k tomu další cesty," myslí si Čekal.

Autor: David Nekvinda

16.12.2014 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.

Při ničení okna se pořezal. Chtěl obvaz, proto ještě rozbil výplň dveří obchodu

Panelová diskuze Deníku Rovnost s jihomoravským hejtmanem Bohumilem Šimkem a pozvanými hosty.
AKTUALIZOVÁNO
3 62

Chceme přitáhnout do kraje mozky, teď se sem ale nemají jak dostat, řekl hejtman

VIDEO: S ukradeným autem ujížděl policistům, zastavila ho až svodidla

Rajhrad – Jedině mrtvola v kufru chyběla v seznamu prohřešků řidiči, kterého v neděli pronásledovali policisté. Čtyřiatřicetiletý řidič na sebe upozornil nebezpečným kličkováním ve Vojkovicích. „Vůz se snažili kolegové zastavit, řidič ale jejich pokyny ignoroval a začal ujíždět. Při zběsilé jízdě vysokou rychlostí vjel bláznivě jedoucí šofér několikrát do protisměru a na chodník," popsal událost v pondělí policejní mluvčí Bohumil Malášek.

Brno dnes začíná vyplácet příspěvky na levnější roční jízdné MHD

Brno - Brno začíná dnešním dnem vyplácet příspěvek 1425 korun na roční jízdné městskou hromadnou dopravou. V tiskové zprávě to sdělila Zuzana Taušová z tiskového centra brněnského magistrátu. Roční jízdenka stojí 4750 korun. Brňané platící řádně za odpad mohli letos nově zažádat město o příspěvek, díky němuž se jim třetina peněz vrátí. V konečném součtu je tak roční jízdenka vyjde na 3325 korun. Podle Taušové od začátku roku zažádalo o příspěvek přes 19.000 lidí.

AKTUALIZOVÁNO

Výstaviště? Přední část se otevře lidem. A vzniknout má i nový pavilon

Brno /ANKETA/ - Výstaviště, které lidé znají nyní, se má brzy změnit. Přední část areálu u hlavního vstupu plánuje město otevřít lidem. A návštěvníci si za deset až dvacet let možná zajdou na výstavu do nového moderního pavilonu. V pondělí zástupci města a veletrhů poodhalili budoucnost areálu. Navíc pozvali na největší letošní akce.

ČSSD chce jihomoravské krajské nemocnice pod jednou organizací

Brno - ČSSD v Jihomoravském kraji chce sloučit devět krajských nemocnic pod jednu příspěvkovou organizaci. Novinářům to v pondělí řekl krajský radní zodpovědný za zdravotnictví Igor Chlup (ČSSD). Podle něj se tím ušetří peníze, zjednoduší nákupy a organizace bude silnější pro jednání se zdravotními pojišťovnami. Nemělo by to znamenat odchody zaměstnanců. ČSSD svůj návrh projedná s koaličními partnery a v případě schválení by do roka měla vzniknout studie proveditelnosti.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies