VYBERTE SI REGION

Kometa prodala už pět tisíc permanentek

Brno - 1.Pardubice, 2.Kometa Brno, 3.Plzeň, 4.Sparta… Tak může po základní části nadcházející sezony vypadat tabulka návštěvnosti hokejové extraligy. Brněnský klub do čtvrtku prodal přes pět tisíc celosezónních vstupenek.

28.5.2009 4
SDÍLEJ:

Fandové brněnských hokejistů už vyhlížejí premiérovou sezonu v extralize. Klub prodal přes pět tisíc permanentních vstupenek, přibližně o tisíc více než vloni.Foto: Ondřej Surý

„Na sezení zbývá posledních pár kousků, na stání několik stovek,“ hlásil ve čtvrtek ve čtyři odpoledne prodavač z fanshopu Komety.

Pro příznivce brněnského hokeje i pro klub je to skvělá zpráva. V počtu prodaných permanentek si v extralize dlouhodobě vedou lépe jen Pardubice.

„Bylo by nádherné vyprodat všech šest tisíc celosezonních vstupenek. Co se týče návštěvnosti, jsme omezení především kapacitou Ronda. Bohužel není nafukovací. Brněnští fanoušci by zaplnili i větší halu,“ je si jistá Veronika Šťastná z marketingového oddělení Komety.

Hokejový stánek modrobílých, který v současnosti prochází rekonstrukcí, má kapacitu 7200 míst, všechny však permanentkáři skoupit nemohou.

„Musí zbýt lístky pro fanoušky hostů,“ vysvětluje Šťastná.

Prodej vstupenek na celou sezonu ještě neskončil, ve čtvrtek se poprvé dostalo i na fanoušky, kteří vloni neměli permanentku, tedy ani předkupní právo.

A podobně jako při play off 1. ligy zažil klub modrobílý nájezd příznivců.

„První fanoušci přišli před fanshop na Kolišti už ve středu v pět odpoledne. Přitom prodávat jsme začali až následující den v půl desáté ráno,“ líčí Šťastná brněnský hlad po hokeji.

Těsně před otevřením čekaly před dveřmi obchodu dvě stovky zájemců.

„Očekávali jsme tento průběh. Jednotlivci nekupovali takové množství vstupenek jako v play off. Přece jen permanentka je dražší záležitost. Dostalo se na všechny. Lidé nocovali před obchodem, aby si zajistili lepší místo,“ vysvětluje Šťastná.

Kometa sice načne nejvyšší soutěž jako nováček, v počtu diváků se však rázem zařadí mezi absolutní českou špičku. Na loňskou sezonu klub prodal přes čtyři tisíce permanentek, letos už je to o tisíc více.

Samozřejmě, hodně záleží také na výkonnosti týmu. Díky počtu prodaných permanentek má Kometa téměř skálopevnou jistotu – zařadí se mezi tři nejnavštěvovanější hokejové kluby v Česku. A do pokladny přibude přes dvacet milionů korun.

LOŇSKÁ NÁVŠTĚVNOST

Základní část 02 extraligy, sezona 2008/2009
Pardubice – 9116 diváků*
Plzeň 6620
Sparta Praha 6383
Liberec 6009
Slavia Praha 5422
Kometa Brno 5850 (hrála 1. ligu)

průměrná návštěvnost na domácích zápasech

Autor: Tomáš Svoboda

28.5.2009 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Židenický místostarosta Kunc byl podle inspekce hrubý na zaměstnance radnice

Automatické sněžné řetězy jsou český vynález

Automatické sněhové řetězy. Nový vynález pochází z Česka

Kamechy a Žebětín spojí chodník a cyklostezka. Cenu zvyšují výkupy pozemků

Brno – Chodník podél silnice ze sídliště Kamechy do Žebětína ocení matky s kočárky a další chodci, kteří kolem Žebětínského rybníka procházejí. Pokud se vše podaří, žebětínská radnice ho chce začít stavět příští rok.

Mrazy: rybáři denně sekají díry do ledu, ryby se nadechují jen párkrát za minutu

Pohořelice - Rybáři z Rybníkářství Pohořelice od začátku letošního roku, kdy teploměr téměř neustále ukazuje teploty pod bodem mrazu, obcházejí chovné rybníky a denně prořezávají do ledu prohlubně. Do rybníka tak vnikne více světla, fytoplankton může nastartovat fotosyntézu a dodává vodě potřebný kyslík.

AKTUALIZOVÁNO

Pojď hrát hokej, láká sportovní akce jihomoravské děti. Čekají je zábavné nábory

Jižní Morava – Mnozí si nasadí poprvé brusle a poprvé posunou hokejkou puk. Český svaz ledního hokeje pořádá pro děti ve věku od čtyř do osmi let celorepublikovou akci Týden hokeje s heslem Pojď hrát hokej, při níž si vyzkouší zdarma tento sport.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies