VYBERTE SI REGION

Kometa prodala už pět tisíc permanentek

Brno - 1.Pardubice, 2.Kometa Brno, 3.Plzeň, 4.Sparta… Tak může po základní části nadcházející sezony vypadat tabulka návštěvnosti hokejové extraligy. Brněnský klub do čtvrtku prodal přes pět tisíc celosezónních vstupenek.

28.5.2009 4
SDÍLEJ:

Fandové brněnských hokejistů už vyhlížejí premiérovou sezonu v extralize. Klub prodal přes pět tisíc permanentních vstupenek, přibližně o tisíc více než vloni.Foto: Ondřej Surý

„Na sezení zbývá posledních pár kousků, na stání několik stovek,“ hlásil ve čtvrtek ve čtyři odpoledne prodavač z fanshopu Komety.

Pro příznivce brněnského hokeje i pro klub je to skvělá zpráva. V počtu prodaných permanentek si v extralize dlouhodobě vedou lépe jen Pardubice.

„Bylo by nádherné vyprodat všech šest tisíc celosezonních vstupenek. Co se týče návštěvnosti, jsme omezení především kapacitou Ronda. Bohužel není nafukovací. Brněnští fanoušci by zaplnili i větší halu,“ je si jistá Veronika Šťastná z marketingového oddělení Komety.

Hokejový stánek modrobílých, který v současnosti prochází rekonstrukcí, má kapacitu 7200 míst, všechny však permanentkáři skoupit nemohou.

„Musí zbýt lístky pro fanoušky hostů,“ vysvětluje Šťastná.

Prodej vstupenek na celou sezonu ještě neskončil, ve čtvrtek se poprvé dostalo i na fanoušky, kteří vloni neměli permanentku, tedy ani předkupní právo.

A podobně jako při play off 1. ligy zažil klub modrobílý nájezd příznivců.

„První fanoušci přišli před fanshop na Kolišti už ve středu v pět odpoledne. Přitom prodávat jsme začali až následující den v půl desáté ráno,“ líčí Šťastná brněnský hlad po hokeji.

Těsně před otevřením čekaly před dveřmi obchodu dvě stovky zájemců.

„Očekávali jsme tento průběh. Jednotlivci nekupovali takové množství vstupenek jako v play off. Přece jen permanentka je dražší záležitost. Dostalo se na všechny. Lidé nocovali před obchodem, aby si zajistili lepší místo,“ vysvětluje Šťastná.

Kometa sice načne nejvyšší soutěž jako nováček, v počtu diváků se však rázem zařadí mezi absolutní českou špičku. Na loňskou sezonu klub prodal přes čtyři tisíce permanentek, letos už je to o tisíc více.

Samozřejmě, hodně záleží také na výkonnosti týmu. Díky počtu prodaných permanentek má Kometa téměř skálopevnou jistotu – zařadí se mezi tři nejnavštěvovanější hokejové kluby v Česku. A do pokladny přibude přes dvacet milionů korun.

LOŇSKÁ NÁVŠTĚVNOST

Základní část 02 extraligy, sezona 2008/2009
Pardubice – 9116 diváků*
Plzeň 6620
Sparta Praha 6383
Liberec 6009
Slavia Praha 5422
Kometa Brno 5850 (hrála 1. ligu)

průměrná návštěvnost na domácích zápasech

Autor: Tomáš Svoboda

28.5.2009 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Z aktivisty politik. Jestli jsem nezcvokl, musí posoudit ostatní, říká Hollan

Brno /ROZHOVOR NA KONCI TÝDNE/ - Už dva roky je bývalý občanský aktivista Matěj Hollan člen brněnské vládnoucí koalice. Zviditelnil se především kritikou bývalého primátora Romana Onderky. Teď ale sám musí řešit výtky a dokonce výzvy k rezignaci od bývalých představitelů města.

Přes 300 tisíc lidí. Na druhé nejvyšší návštěvnosti se výrazně podílí medvědice

Brno - Druhý nejúspěšnější. Takový je, co se týče počtu návštěvníků, pro brněnskou zoo letošní rok. Do konce listopadu totiž do zahrady zavítalo více než tři sta tisíc lidí, a to se v historii zoo zatím povedlo jen v roce 2008. Tehdy lidé chodili na čerstvě narozená mláďata ledního medvěda, samce Toma a Billa. Letos má lví podíl na rekordním počtu návštěvníků další potomek lední medvědice Cory, samice Noria.

AKTUALIZUJEME

Ve vlaku na brněnském nádraží se střílelo. U Malé Ameriky cvičily aktivní zálohy

Brno – Posily! Ozbrojený útočník! Výkřiky a výstřely se nesly v sobotu okolím brněnské Malé Ameriky. Ozbrojené zálohy na tamních kolejích trénovaly, jak se chovat při nečekaných situacích, které jejich členy mohou potkat při rutinních konrolách cestujících.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies