VYBERTE SI REGION

Zábranský a Daněk: Partnerstvím vyústila tříletá spolupráce

Brno /DVOJROZHOVOR/ – Velký potenciál obou značek chtějí promítnout do společných akcí. To je společná vize hokejové Komety a Starobrna. Brněnský pivovar se stal na tři roky generálním partnerem extraligového klubu. „V partnerství rozhodně nespatřujeme jen přísun peněz," povídá majitel Komety Libor Zábranský. „Hokej a pivo k sobě patří," dodává obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk.

17.9.2012 4
SDÍLEJ:

Hokejová Kometa a pivovar Starobrno navázaly užší spolupráci (vlevo obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk, vpravo majitel Komety Libor Zábranský.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Hokejová Kometa našla generálního partnera. Co z toho pro klub vyplývá?
Zábranský: Znamená to jistou finanční stabilitu. Pro Kometu je také zajímavé, že může využít obrovský potenciál, který Starobrno na jižní Moravě má. Můžeme ještě více prezentovat naši značku.

A v čem si polepšil pivovar?
Daněk: Vyústila naše tříletá spolupráce, která se v poslední době prohlubovala. Jsme rádi, že se můžeme podílet na podpoře hokeje v Brně a můžeme fandům přinést společné zážitky.

Majitel hokejové Komety Libor Zábranský.Chtěli jste propojit dvě tradiční brněnské značky?
Daněk: Hokej a pivovar jsou tady coby kamenem dohodil. Hokej a pivo patří k sobě. Vaříme dlouhodobě výborné pivo, Kometa předvádí skvělý hokej, tak to do sebe zapadá.

Proč jste se dohodli zrovna před touto sezonou?
Zábranský: Obecně je známé, že extraliga má za hlavního partnera Budvar a právě v tom byla jednání složitější. Museli jsme od soutěže získat výjimku. To byl zlom, po němž jsme mohli rozvíjet naše partnerství. Předtím si ho fanoušek zase tolik nevšiml.

Teď asi ano, když se bude v Kajot Areně čepovat Starobrno…
Zábranský: Samozřejmě je to jedna z klíčových věcí našeho partnerství.
Daněk: To je jen třešnička, ale pro naše společné fanoušky můžeme připravit víc akcí, třeba gastronomických. Mohou se těšit na víc událostí i setkání s hráči.

Obchodní ředitel pivovaru Starobrno Jiří Daněk.Co partnerství znamená pro ekonomickou stabilitu Komety. Můžete být klidnější?
Zábranský: V žádném případě. Je potřeba si uvědomit, že jen na A mužstvo potřebujeme 82 milionů korun za sezonu, 24 milionů zaplatíme za provoz Kajot Areny a mezi osmnácti a dvaceti miliony se pohybují náklady na mládež. Je nutné tato čísla rozdělit a v praxi nespojovat. Utkání našeho extraligového týmu navštíví okolo 270 tisíc diváků za rok. Teoreticky pokud extraligové A mužstvo v Brně nebude, nebudou ani peníze na tyto dva provozy. Samozřejmě že tyto tři částky musí zajistit jeden management. A k vaší otázce: Byla by ekonomická sebevražda se orientovat jen na jednoho partnera.

Uvažovali jste někdy, že byste do loga zakomponovali i název partnera?
Zábranský: Teď v klubu začínám devátou sezonu. Vždycky jsem říkal, že je Kometu důležité držet jako značku. Stejně jako Sparta, Slavie a jiné velkokluby. Člověk by neměl říkat nikdy, ale co nám rozpočet dovolí, budeme se značky držet.

Autor: Tomáš Svoboda

17.9.2012 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:

Pošta ruší svoje pobočky a předává je obcím. Letos už pět, přibývat budou další

Brněnsko - Šetří náklady, ale služby chtějí zachovat. V malých obcích Česká pošta nechává provoz na domluvených partnerech. Do projektu se zapojilo už osm obcí na Brněnsku.

Chovatelé představili netradiční mazlíčky. Lužánky zaplnilo 120 potkanů

Brno – Asi 120 potkanů zaplnilo v sobotu lužánecké centrum volného času. Nikdo z přítomných z nich ale nepanikařil. V čistých klecích a většinou odpočívající v jejich pelíšcích je tam na osmý ročník vánoční výstavy potkanů donesli jejich chovatelé.

Z aktivisty politik. Jestli jsem nezcvokl, musí posoudit ostatní, říká Hollan

Brno /ROZHOVOR NA KONCI TÝDNE/ - Už dva roky je bývalý občanský aktivista Matěj Hollan člen brněnské vládnoucí koalice. Zviditelnil se především kritikou bývalého primátora Romana Onderky. Teď ale sám musí řešit výtky a dokonce výzvy k rezignaci od bývalých představitelů města.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies