Jazz Q nabídli především skladby z jejich posledního alba Znovu – např. Možnosti tu jsou nebo Cindy, ale vrátili se třeba až do sedmdesátých let slavnou skladbou Toledo. Muzikantské přednosti Martina Kratochvíla na elektrické piano a synthesizer vykazovaly neochvějné eskapády improvizací ve spojení s dravými kytarovými nájezdy Zdeňka Fišera.

Bubeník Filip Jeníček přesvědčil o svém velkém hráčském talentu, ale muzikantsky doslova uhranul baskytarista Přemysl Faukner, jehož precizní technika slapu, stejně jako virtuosní arpeggia a flažolety na bezpražcový nástroj se prolínaly do vynikajících rytmicko-melodických kreací. V několika písních vyjádřil své bluesové cítění zpívající Oskar Petr a Jazz Q pozvali i svého hosta Romana Dragouna ke krátké prezentaci.

Spojení funku, jazzu, rocku a blues zde slavilo nejen precizní muzikantství, ale i vzájemnou improvizační komunikaci.

PETR GRATIAS
Autor je hudební publicista.