Záplava vtipných a netradičních reklam se do špalíčkových kinosálů vřítí přesně v sedm hodin večer a strhává s sebou přes tisícovku návštěvníků. Většina lidí zůstává celou noc.

A již na první pohled je jasné, že nelitují. I přes šumění otvíraných láhví s coca-colou a praskání čerstvého pop-cornu jsou jasně slyšet nadšené hlasy.

I když hlas není v případě Noci reklamožroutů to správné slovo. Většina návštěvníků dává své nadšení najevo stříbrnými frkačkami. Po každé reklamě tak sálem zazní frkačková fanfára. Někdy větší, někdy menší.

Obrovskou popularitu si získává třeba Canadairman. Chlapík, který hasí požáry vlastním potem. Samozřejmě jen do té doby, než ho potíží s potními žlázami zbaví nejmenovaný deodorant.

Své fanoušky ovšem získávají i jiní lidé než reklamní hrdinové. Krátce po půlnoci totiž špalíčkem zazní melodie duetu Tell him a mezi reklamožrouty vchází dvě světově proslulé zpěvačky. „Hele to je Streisandka,“ směje se jedna z dívek a ukazuje na dámu v kožichu, která právě přišla na pódium.

Nikomu nevadí, že ty dámy nejsou jaksi originál, ale „jen“ travesti provedení. Právě naopak. Přehnaná gesta a vtipné parodování obou dam sklízí úspěch. Řev frkaček se střídá s výbuchy smíchu. Dámy dokonce musí přidávat.

Kolem jedné hodiny v noci akce končí a lidé se začínají pomalou trousit domů. Na mnohých je vidět, že se už nyní těší na další reklamožroutskou noc. A moc.