Brno – Národní divadlo Brno ve čtvrtek představilo novou reklamní kampaň, která v nejbližších dnech zaplní ulice Brna. Jednotlivé plakáty poutají chystané premiéry. Jsou na nich tváře Brňanů, kteří se přihlásili na casting. „Předchozí dvě sezony jsme na plakátech představovali své zaměstnance a chtěli jsme se posunout dál. Patrony premiér se tak stalo sedmnáct diváků, jejichž portréty budou v centru Brna i na internetu," řekl ředitel Národního divadla Brno Martin Glaser.
Národní divadlo Brno ve čtvrtek představilo novou reklamní kampaň, která v nejbližších dnech zaplní ulice Brna. Jednotlivé plakáty poutají chystané premiéry. Jsou na nich tváře Brňanů, kteří se přihlásili na casting.
|
Foto: DENÍK/Ludmila Korešová
Autorem snímků je jeden z nejvýznamnějších českých fotografů Ivan Pinkava. „Mám pocit, že jsme si už nějak moc zvykli na samozřejmost fotografie, na její rychlost a dostupnost, a ve výsledku se s ní zachází inflačním způsobem. Přitom často právě na snímku závisí z velké části úspěch i neúspěch propagace," podotkl již dříve pro Deník fotograf Pinkava.
Více si přečtěte v pátečním vydání Deníku Rovnost.