VYBERTE SI REGION

Musíme koupit kvalitní hráče

Komentář - Co dříve trápilo fanouška Zbrojovky? Když si někdo přečetl fórum fanoušků, tak měl pocit, že největší problém jsou studený párky a fronty u stánku. Studený párky se vyřešily změnou prodávajících a fronty u stánku už mnoho zápasů také nejsou.

10.8.2010
SDÍLEJ:

Zbrojovka Brno - Ilustrační fotografie.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Bohužel nejsou od té doby, co fanoušci přestali stadion na Srbské navštěvovat. V této době by však mnoho lidí radši bylo 90 minut bez piva či párku, jen kdyby měli možnost fandit na plném stadionu a hnát Zbrojovku do boje o titul.

Co trápí fanouška Zbrojovky v této době? Bez diskuze je to pohled na ligovou tabulku. Naše Zbrojovka se nachází až na posledním místě bez jediného bodu. Před sezonou fanoušci jako vždy očekávali, že teď už to bude jiný a Zbrojovka bude tam kde patří, tedy v horních příčkách tabulky. Vítaná změna názvu klubu totiž dala všem zapomenout na dřívější špatné výsledky a umístění. Teď už však přišlo vystřízlivění, že změna názvu ještě neznamená lepší hru.

Pravda, poslední zápas se Slavií byl jasně nejlepší výkon za poslední dobu, ale dopadlo to opět prohrou bez bodu a to je rozhodující. A právě teď je ta doba, kdy se něco změnit musí, protože současná taktika evidentně nefunguje. Pokud bude klub pouze prodávat nejlepší hráče a nekupovat za ně adekvátní posily, tak je jasné, že se kádr nemůže zlepšovat. Klub by rád stavěl na odchovancích, ale jak na jedné besedě řekl pan Večeřa, žádný mladý vycházející hvězdy v Brně nejsou, které by mohly nastoupit v lize a být oporou.

Pokud to v klubu vědí, tak není jiná možnost a musí koupit kvalitní hráče z jiných klubů, kteří budou ve Zbrojovce oporou a vytáhnou ji nahoru. Nekupovat jen mladé neznámé talenty a doufat, že se časem prosadí.

Vždy a všechno je samozřejmě o penězích. Prodej hráčů je nutné zlo, které klubovou pokladnu dokáže naplnit a zajistit klubu potřebné finance. Nevím, jakou část rozpočtu by mohli naplnit diváci, pokud by byl každé kolo zaplněný stadion, byla dobrá atmosféra, tak se to musí projevit na prodeji suvenýrů, popř. by mohlo dojít k přílivu sponzorů atd. V Brně je určitě hodně lidí, kteří by si na stadion našli cestu, kdyby Zbrojovka opět bojovala a porážela silné soupeře.

Diváci na fotbal chodit ale přestali. Současná atmosféra je jako někde na třetí lize a hráčům takové prostředí na bojovnosti určitě nepřidá. Hodně lidí se mě ptalo, jestli kotel má nějaký bojkot, že tam nikdo není. Nemá, i na bojkot jsou potřeba fanoušci a ti prostě nepřišli.

Byl bych rád, kdyby i v této době přišli fanoušci podpořit Zbrojovku na stadion, ale chápu, že spousta lidí už nemá sílu ani náladu přijít. Fanoušek dokáže odpustit, když se nepovede jeden zápas nebo se nevydaří jedna sezona, ale v Brně už se nedaří opravdu dlouho.

Na druhou stranu, zbytek věrných fandů nepřichází o humor a tyto prohry přičítají zlomení kletby, kdy několik sezon se prvních pět zápasů vyhraje a potom přichází už jen prohry. Takže nezbývá nám než věřit, že nás čeká ještě jedna prohra a potom jen a jen výhry. Pokolikáté už?

JAROSLAV HAJN

10.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Kníničská Panna Marie? Řezbář ji vyřezal motorovou pilou

Brno /FOTOGALERIE/ – Zvuk motorové pily slyšeli v neděli dopoledne lidé z brněnských Kníniček. Před místní mateřskou školou totiž započal letošní advent v městské části. Jedním z největších lákadel programu byla řezbářská show, při níž řezbář vytvořil postavu Panny Marie.

Nehod motorkářů ubylo. Jsou lépe připravení, tvrdí odborník

Jižní Morava – Devět životů vyhaslo od začátku roku při nehodách motocyklů na silnicích v Jihomoravském kraji. Oproti loňsku je to o jednoho mrtvého méně.

Dokončují nové kluziště v Řícmanicích. Dostane ho obec

Brno – Na nové ledové ploše se projedou řícmaničtí zájemci o bruslení už po Novém roce. Plánované kluziště dělníci v současnosti dokončují. Mimo zimní sezonu poslouží prostor jako víceúčelové hřiště pro volejbal, fotbal, badminton, tenis a další sporty.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies