„Loňská a zároveň premiérová sezona na domácích okruzích byla pro nás maximálně úspěšná a také impulsem posunout se někam dál,“ nastínil Hladík jeden z důvodů, který ho táhne zúčastnit se letos kromě domácího šampionátu i závodů třídy GT4. Tím druhým je snaha napomoci rozvoji této třídy tak, aby se stala součástí, mistrovství České republiky.

Úloha řídit dva různé stroje ve dvou různých šampionátech nebude rozhodně jednoduchá. Nejen na fyzickou kondici, ale také na čas. Původně všechny závody obou seriálů zapadaly do kalendáře bez termínových kolizí. Pořadatelé FIA GT ale na poslední chvíli změnili datum květnového podniku, což Hladíkovi notně zkomplikovalo plány. „Ještě nevím, čemu dám přednost. Bude záležet na aktuální situaci v obou šampionátech,“ vysvětlil brněnský jezdec.

Ten si závodění v této kategorii premiérově vyzkoušel už loni. Třetím a čtvrtým místem ukázal, že v cestovních vozech by mohl být silnou konkurencí pro očekávané početné pole jezdců.

„Závodění se mi zalíbilo. Letos bude navíc větší konkurence. Nahrává tomu současná ekonomická krize, která velí k úsporám. Závodění s vozy GT patří k těm nejlevnějším. Rozpočet na sezonu není tak krvelačný,“ doplnil Hladík, kterého mrzí letošní zrušení závodů cestovních vozů na brněnském okruhu. Nejen kvůli dobré znalosti trati, ale také kvůli českým fanouškům.

A s jakými plány vstupuje brněnský rodák do nové sezony, která pro něj začíná koncem dubna Jarní cenou Masarykova okruhu?

„Děláme všechno pro to, abychom obhájili titul v domácích vytrvalostních závodech. V gétéčkách nechci přeceňovat naše síly, protože budeme nováčky. Hlavně se musíme učit. Každopádně se budeme snažit zajet v každém závodě slušný výsledek,“ shrnul ambice před novou sezonou jezdec brněnského týmu TechFuture.