VYBERTE SI REGION

Hrazdira bude hrát druhou italskou ligu

Brno - Po roční epizodě v rakouském týmu HotVolley Vídeň míří bývalý brněnský volejbalista Michal Hrazdira do Itálie.

29.5.2008 1
SDÍLEJ:

Brněnský volejbalista Michal Hrazdira.Foto: DENÍK

Na prestižní soutěž A1 si ale musí ještě nějaký čas počkat. Od nové sezony bude oblékat dres druholigového Bassano del Grappa.

„Měl jsem nějaké nabídky i z nejvyšší soutěže, protože mi docela vyšly zápasy v Lize mistrů, které jsou hodně sledované. Ale zvolil jsem tuto cestu. V A jedničce bych byl třetím nebo čtvrtým smečařem v týmu, a já chci pravidelně hrát,“ má jasno dvaadvacetiletý volejbalista.

Navíc se bude moci rozkoukat a zvyknout si na italský způsob života. „Tréninky by samozřejmě byly lepší v nejvyšší soutěži, ale tady to na mě taky působilo sympaticky, trenér vypadá jako dobrý chlap,“ říká Hrazdira.

Problém by neměl mít ani s řečí. „Nějaký minimální základ Italštiny mám. Byl jsem se tam na tři dny podívat a něčemu jsem už rozuměl,“ usmívá se nejlépe bodující hráč loňského ročníku české extraligy.

Angažmá ve Vídni hodnotí Hrazdira pozitivně. „Sice to nebylo úplně podle mých představ, ale získal jsem spoustu zkušeností, především díky Lize mistrů. Škoda, že jsme v ní příliš neuspěli, jedno vítězství je málo,“ bilancuje Hrazdira.

V ostatních soutěžích se ale jeho týmu dařilo. Vyhrál rakouský titul a ve Středoevropské lize obsadil třetí místo.

„Tam jsme si to pokazili sami. V jednom zápase jsme vedli 2:0, ale pak jsme polevili a prohráli. To nás stálo první místo v základní části a nakonec i postup do finále,“ lituje promarněné příležitosti.

Úroveň mezinárodní soutěže ale podle něj není valná. „Je tam pár dobrých týmů, ale některé se dají jen těžko srovnávat s českou extraligou. Rakouská liga je taky úplně někde jinde, myslím že některé z horších týmů by měly problém hrát střed tabulky v naší první lize. Ale jsem rád, že mám konečně nějaký titul,“ říká jihlavský rodák, který nyní trénuje se svým bývalým klubem v Brně.

Hrazdira se dostal i do české reprezentace, která právě bojuje o účast na mistrovství Evropy. Ovšem jen jako náhradník do širšího kádru.

Autor: Kryštof Ženatý

29.5.2008 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

Česko se stalo montovnou Evropy. Pět dopadů, které to na nás má

Na makroekonomických číslech něco nesedí. Česko vykazuje slušný růst ekonomiky, tažený hlavně průmyslovou výrobou a exportem. Navzdory tomu dál působíme v rámci Evropské unie jako chudí příbuzní s průměrným hrubým příjmem 27 tisíc korun, tedy v přepočtu 1000 eur. Od roku 2008 se nám nedaří dotahovat Německo ani Rakousko. Za slušnými makroekonomickými čísly se totiž skrývá problém na mikroúrovni. Příliš mnoho podniků v Česku plní roli pouhé montovny, zatímco lukrativní výzkum a vývoj i marketing a dodávku zákazníkovi zajišťují zahraniční mateřské koncerny.

Nejlepší architektonický počin v kraji? Hlasujte v naší anketě

Jižní Morava /ANKETA/ - Česká komora architektů v letošním roce vyhlásila první ročník České ceny za architekturu. Její cíl je zejména zhodnocení domácí architektonické produkce. Do soutěžní přehlídky se přihlásilo téměř pět stovek děl. Mezinárodní porota poté do užšího výběru nominovala třiašedesát děl, včetně devíti zástupců z jižní Moravy. „Hodnotitelé ze všech nominovaných poté vyberou pět až deset nejlepších. Kdo zvítězil, se všichni účastníci dozví v listopadu na slavnostním vyhlášení," uvedla mluvčí České komory architektů Zuzana Hošková.

Šalinkarty si od ledna lidé koupí přes internet. Roční zlevní na 3325 korun

Brno – Městskou hromadnou dopravu v Brně čekají od ledna největší změny od spuštění systému SMS jízdenek. Cestující si podle zjištění Deníku Rovnost budou kupovat šalinkarty i prostřednictvím internetového obchodu. Ubude dlouhé stání ve frontách, lidé si koupí třeba roční kupon jen kliknutím na webu. Právě roční jízdenka přitom má stát místo současných pěti tisíc jen 3325 korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies