VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Imos přivítá "skákající" Montpellier

Brno – 191 centimetrů proti 184. Průměr 23 bodů na utkání proti 17,5. Češka proti Američance. Alena Hanušová proti Shamece Christonové. Neúprosný souboj pod košem čeká obě pivotky ve středečním euroligovém utkání mezi basketbalistkami brněnského Imosu a Montpellierem. „Alena má náramnou formu, může soupeři hodně znepříjemnit život," spoléhá na svoji oporu kouč Jan Bobrovský.

27.11.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Francouzský celek naopak soustředí svoji ofenzivní sílu do jedenatřicetileté rodačky ze Springfieldu. „Viděla jsem ji několikrát v zápase, ale ještě jsem proti ní nenastoupila. Těším se," říká brněnská rozehrávačka Ashley Keyová.

Právě pod košem lze od šesti večer v hale Rosnička očekávat třeskuté bitvy, byť tým Montpellieru nemá výškovou převahu. „Jenže dobře doskakují, v tom nám dají zabrat. Ale s výkony našich pivotek jsem doposud spokojený," chválí Bobrovský své svěřenky.

Ty se představí už potřetí v řadě na domácí palubovce. V letošním ročníku Euroligy zatím jednou zvítězily, když před týdnem porazily ruský Orenburg 76:67. „Ukázali jsme výborný a bojovný výkon, který byl vyvrcholení našeho účinkování v Eurolize," těší brněnského stratéga.

Osm akcí

První výhru si užila také Keyová, která hraje evropskou soutěž poprvé v kariéře. „Musím hrát o dost chytřeji. Všechny protihráčky mají kvalitu a jen tak je neoblafnete. Dřív jsem u hry moc nepřemýšlela, to se teď změnilo," hodnotí Švédka.

Proti francouzskému soupeři se letní posila Imosu bude potýkat s různými variantami útočných akcí. „Mají jich nacvičených asi osm, ale máme je zmapované. Soupeř zakládá hru na vynikající a tvrdé obraně. Je to zatím nejsilnější tým, na který narazíme. Musíme zahrát ještě lépe než proti Orenburgu," tuší Bobrovský.

Do utkání vstupují Brňanky s páteční ligovou porážkou 70:77 s městským rivalem Valosunem v zádech. „I když hráčky chtějí podat co nejlepší výkon, někdy se projeví psychická únava a nemají sílu. Na regeneraci je opravdu v těchto chvílích zapotřebí delší čas než jeden den," upozornil kouč na problém mentální únavy.

S tou bojuje také Keyová. „Člověk se musí na každý zápas připravit i po této stránce. Není to snadné," přiznává.

Dnes Imos touží ukončit stoprocentní bilanci Montpellieru. „Pokud zahrajeme výborně v obraně, můžeme vyhrát," míní Bobrovský.

Autor: Martin Vymyslický

27.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Na jihu Moravy padly rekordní teploty. Meteorologové naměřili přes 21 stupňů

Hokejista Richard Jarůšek.

Kometa má samá skvělá jména, říká před semifinále proti mateřskému klubu Jarůšek

Hodina cvičení denně? Po skákání na trampolínách sotva udržela kartáček na zuby

Brno /NA VLASTNÍ KŮŽI/ - Dva měsíce. Každý den hodina cvičení. Bez přestávky. Jako asistentka v redakci Brněnského deníku Rovnost jsem se rozhodla sedavé zaměstnání vyvážit dvouměsíční výzvou v tělocvičně a bojovat o změnu postavy.

Kometě budou lidé fandit hlavně v hospodách. Veřejná projekce se zatím nechystá

Brno – Ve středu odstartuje v královéhradecké hokejové aréně semifinálová série Tipsport extraligy. Domácí Mountfield HK poprvé hostí Kometu a v Brně po delší pauze znovu začíná hokejová horečka. Brněnský deník Rovnost zjišťoval, jestli budou fanoušci moct podpořit brněnský tým před velkoplošnými obrazovkami, které byly v minulých sezonách na náměstí Svobody či na Moravském náměstí.

Samořízené automobily by se mohly testovat na dálnici D2

Vozidla bez řidiče by se do budoucna mohla v provozu testovat na dálnici D2 mezi Brnem a Bratislavou. Na dnešním jednání se na tom shodli ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) a místopředseda slovenské vlády pro investice a informatiku Peter Pellegrini se zástupci automobilového průmyslu a mobilními operátory.

AKTUALIZOVÁNO

Dopravní podnik koupí 60 autobusů na plyn. Cestující potěší klimatizace

Brno – Šedesát nových autobusů na stlačený zemní plyn nakoupí do konce příštího roku brněnský dopravní podnik. Příjemnou novinkou bude jejich klimatizace. „Chceme, aby každý nově pořízený trolejbus nebo autobus měl klimatizaci takzvaného salónu, čili prostoru pro cestující. Kromě toho, že jsme vyslyšeli jejich prosby, také usilujeme o moderní hromadnou dopravu, kterou bude lidé rádi jezdit," okomentovala mluvčí dopravního podniku Barbora Lukšová.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies