Porucha zadního tlumiče a poté unikající olej z motoru v úvodním tréninku naznačily, že ani v Imole neprožije Ježkův tým MS Racing bezproblémový víkend. V rozhodující sobotní kvalifikaci na částečně vlhké trati vydřel Ježek za řídítky opraveného stroje Aprilia devatenáctý čas a do závodu vstupoval s mírně vylepšenou náladou.

Ta se kuřimského jezdce držela do 9. kola, kdy po úspěšné stíhací jízdě a předjetí desátého Itala Vivarelliho vinou technického potíží se řazením havaroval a ze závodu musel odstoupit. „Zadní kolo se zastavilo a motorka mě katapultovala ze sedla. Přišel jsem tak o umístění v top desítce a také o cenu Pirelli pro nejlepšího skokana závodu. Pozitivním poznatkem je, že naše Aprilia měla snad letos poprvé správný výkon a pokud to bude stejné i teď na francouzském okruhu Magny Cours, vidím poslední závod seriálu pozitivně,“ nepropadá Ježek beznaději.

AMOS KREJČÍ