VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kornfeil překonal na testech v Jerezu rekord z minulého roku

Jerez, Rohatec – Jakub Kornfeil si může oddechnout. Rohatecký závodník vyzkoušel v úterý na okruhu ve španělském Jerezu nový podvozek FTR. Že šlo o správnou volbu, ukázal další den testování.

21.3.2012
SDÍLEJ:

Jakub Kornfeil, jezdec týmu Redox Ongetta Centro Seta, zvládl během úterý absolvovat ve Španělsku čtyřiašedesát kol.Foto: archiv Jakuba Kornfeila

„Hned po pár kolech bylo totiž poznat, že si s novým motocyklem bude Jakub rozumět. Už při prvním vyjetí se dokázal oproti nejlepšímu pondělnímu času zlepšit o tři desetiny vteřiny. Na konci druhého dne to pak byl čas o 1,4 vteřiny lepší,“ hlásil člen Kornfeilova týmu Martin Jančálek.

Po několika úpravách na přední části motocyklu se mohl osmnáctiletý závodník plně soustředit na zlepšování svých dosavadních časů. Největší progres přišel pak v samostatném tréninku třídy Moto3, kde stlačil svůj čas na hodnotu 1:49,4. „Tento čas je pro Kubu nejen osobním maximem na okruhu Jerez, ale také velkou psychickou vzpruhou pro další práci. Překonal svůj osobní rekord z minulého roku, jenž měl hodnotu 1:50,0,“ upozornil Jančálek.

Jezdec týmu Redox Ongetta Centro Seta zvládl během úterý absolvovat ve Španělsku čtyřiašedesát kol. „Motorky jsou naprosto rozdílné, rám FTR umožňuje jet mnohem rychleji v zatáčkách, drží výborně stopu a na výjezdu je pak možné dosáhnout potřebného zrychlení. Celkově rám snese mnohem více než Honda. A jak všichni předesílali, že FTR je skutečný závodní speciál, tak to můžu jen potvrdit. Jsem moc šťastný, že jsme se rozhodli pro tuhle změnu,“ uvedl Kornfeil.

Ten musel celé dopoledne řešit problémy s váhou na předním kole. „Nakonec se nám to do odpoledního tréninku podařilo odstranit,“ oddechl si.

Kornfeilovi, který dokázal zajet několik kol s časem 1:49 úplně sám, patří po úterý patnácté místo. „Abych řekl pravdu, moc se tím nezaobírám, protože je vidět, že se zlepšujeme. I přes velmi malé zkušenosti s novým rámem se přibližujeme top ten, na které nám chybí čtyři desetiny,“ pravil.

Rodáka z Rohatce čeká do konce týdne ještě spousta práce. „Ve středu bude ještě potřeba potvrdit a zlepšit čas. Máme nachystané další věci, které budeme testovat,“ řekl Kornfeil. „Vyzkoušíme novou antihoppingovou spojku, palivové mapy a pneumatiky. Sice už se čas nebude sundávat tak snadno, ale já doufám, že se nám podaří ještě nějaké ty desetinky urvat,“ dodal.

Autor: Libor Kopl

21.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Michal Škoda.

Útočník Škoda zatím jenom střídá, za tři kola stihl 47 minut

Kometa Brno proti Dukle Jihlava.
13

Výhru Komety nad Jihlavou řídilo duo rybářů, Haščák se mstil

Linka z Brna do Eindhovenu končí. WizzAir ji v říjnu zruší

Brno – Nečekaně a bez předchozího varování ruší nízkonákladový dopravce WizzAir pravidelnou leteckou linku z Brna do nizozemského Eindhovenu. Konkrétní důvody firma nesdělila. Poslední letadla vzlétnou na konci října, od listopadu linka osiří.

Důchodkyně našla na chodníku 200 tisíc korun. Brašnu s penězi odnesla strážníkům

Brno /ANKETA/ - Přes dvě stě tisíc korun, osobní doklady i platební kartu přinesla ve středu v kožené brašně na řečkovickou služebnu strážníků šestašedesátiletá žena. Našla ji na chodníku v Ječné ulici. Zapomněl ji tam čtyřiasedmdesátiletý muž.

Muž se chtěl otrávit výfukovými plyny. Policista mu zachránil život

Brno – Napsal dopisy na rozloučenou, připojil hadici k výfuku, posadil se do auta a nastartoval. Muže, který se rozhodl ukončit život, si ve středu nad ránem všiml na obchůzce v parku na Kraví hoře psovod se svým čtyřnohým pomocníkem. V poslední chvíli ho z auta vytáhl a tím mu zachránil život.

Začíná souboj žluté a zelené. Cestující z Brna do Prahy svezou další autobusy

Brno /FOTOGALERIE/ – Zelená či žlutá, to je oč tu běží. Dosud dominantní brněnský dopravce RegioJet dostává těžkou konkurenci na trase z Brna do Prahy. Flixbus, charakteristický zelenými autobusy, od čtvrtka zvyšuje počet spojů do a z hlavního města. Celkem jich bude jezdit osmadvacet párů denně. Dosud přes Brno provozoval jen mezinárodní linky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení