VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Motocyklista Ježek je týmová jednička a má jasný cíl. Získat titul

Brno – V uplynulé sezoně pomáhal k mistrovskému titulu týmovému kolegovi Leandru Mercadovi, v té příští chce na nejvyšší stupínek zaútočit sám. Motocyklový závodník Ondřej Ježek bude v seriálu Superstock 1000 jednička nového týmu TripleM by Barni Racing. „Konkurenci očekávám větší než letos. Ale naše motorka má fungovat velmi dobře, bude jedna z nejlepších. Šance na titul je reálná," věří brněnský rodák.

18.12.2014
SDÍLEJ:

Kuřimský motocyklový závodník Ondřej Ježek.Foto: Vladimír Rejda

Jeho letošní tým Barni Racing přešel do kategorie Superbike. V kategorii Superstock se však dohodl na spolupráci se stájí TripleM Frankfurt. Tímto spojením vznikl současný Ježkův tým TripleM by Barni Racing. „Velké změny nečekám. Budeme mít špičkovou techniku s tovární podporou od Ducati, jako to bylo letos," říká pětadvacetiletý závodník.

Ježkův nový týmový kolega je německý závodník Marc Moser. „Máme podmínky pro to, aby se nám v nové sezoně vedlo dobře. S Ondřejem míříme na vrchol, zatímco Marc bude sbírat zkušenosti, aby v budoucnu naplno ukázal svůj potenciál," přibližuje plán nového týmu jeho italský manažer Manuel Cappelletti.

Ježka čeká už šestá sezona ve stejném seriálu, převezme tedy roli mentora, který pomůže svému mladšímu kolegovi. „Zatím není moc zkušený, takže mu určitě poradím. Ale pokud jde třeba o zázemí směrem od týmu, v tom se naše pozice neliší, podporu máme oba stejnou," upozorňuje motocyklista.

Tlak na zisk titulu Ježek cítí. „Vím, že tým titul chce. Ale to i já. Všichni podáme maximální výkon, abychom ho získali," slibuje jezdec, který si vyzkoušel při závodech i roli televizního spolukomentátora.

V letošní sezoně skončil Ježek šestý. Sice dokázal vyhrát závod v Imole, tři ze sedmi dílů seriálu Superstock 1000 ale nedokončil. „Už letos jsem chtěl bojovat o titul. O to víc po něm toužím příští rok. Kromě Imoly jsem ještě dojel druhý v Austrálii. Ale to je dost málo, sezonu nehodnotím jako povedenou. Měli jsme nějaké technické výpadky, s tím nemůžu nic dělat," lituje.

V posledním závodě sezony ve francouzském MagnyCours upadl a poležel si v nemocnici. „Ještě cítím po nehodě nějaké následky. Ale trénovat už můžu, takže je to v pohodě," vrací se Ježek ke karambolu ze začátku října.

Teď si užije vánoční svátky. Po nich se už naplno vrhne do přípravy na nový závodní ročník. „V lednu a první polovině února ještě pokračuji ve fyzické přípravě. Od půlky února mám začít testovat motorku. Klíčová část sezony nás čeká od dubna do června, kdy jedeme šest z osmi závodů příštího roku. Na toto období se musím perfektně připravit," vyhlašuje Ježek dva týdny před začátkem roku, ve kterém chce získat titul.

Autor: David Nekvinda

18.12.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Festival Mendel knows ukázal lidem umělé pěstování rostlin i párovou gymnastiku.
23

Festival Mendel knows ukázal lidem umělé pěstování rostlin i párovou gymnastiku

Ilustrační foto.

Bašta lezení na jižní Moravě je hlavně Moravský kras

Volno jihomoravských motocyklistů: surfování a jízda po Balkáně

Kazaň, Brno /FOTOGALERIE/ – Motory v mistrovství světa silničních motocyklů na měsíc utichly, ale lenošení není styl jihomoravských jezdců. Závodní víkend Grand Prix v Brně startuje 4. srpna a Karel Abraham nyní plní kondiční přípravu, Jakub Kornfeil se zase prohání na svém oblíbeném jetsurfu. „Hlavně neřeším závody a oddechuju,“ usmíval se závodník z Rohatce na Hodonínsku.

Prodeje nových bytů v Brně se propadly skoro o půlku

Brno - Lidé v Brně stále chtějí bydlet, nemají však kde. Podle analýzy developerské společnosti Trikaya v prvním letošním pololetí zájemci nakoupili 518 bytů, ve stejném období loni jich ale bylo 907 a volných zbývá jen 277. „Lidé mají peníze, chtěli by si nové bydlení pořídit, ale nemají si v Brně z čeho vybírat,“ komentoval výsledky ředitel Trikaya Alexej Veselý.

Nehody v kraji? Nejvíc za devět let

Brno /INFOGRAFIKA/ – Cinknutí mobilu ve stojanu na palubní desce přiláká řidičovu pozornost. Ikona hlásí novou zprávu, kterou hned čte. Podvědomě přitom mačká plynový pedál. Když pak vjíždí do zatáčky, nezvládne řízení a auto ve vysoké rychlosti vylétne ze silnice. „Nejčastější příčinou letošních nehod řidičů bylo nevěnování se řízení,“ upozornila mluvčí policejního prezidia Eva Kropáčová.

AKTUALIZOVÁNO

Hráz dokáže vypustit celou Brněnskou přehradu za tři dny

Brno /ZA ZAVŘENÝMI DVEŘMI/ – Hráz Brněnské přehrady, kterou nacisté za druhé světové války chtěli odpálit, zadržuje až jednadvacet milionů kubických metrů vody. Do nitra stavby dokončené v roce 1940 a přilehlé zmodernizované vodní elektrárny vyrazili redaktoři Brněnského deníku Rovnost v dalším díle seriálu Za zavřenými dveřmi.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení