VYBERTE SI REGION

Rekord okruhu v ohrožení. Na Masarykův okruh se vrací AutoGP

Brno – Historici Masarykova okruhu musí zpozornět. Letos se bude otřásat oficiální traťový rekord. V říjnu se po dvouleté odmlce na brněnskou trať vrací série AutoGP, při jejíž poslední návštěvě stanovil Luca Filippi dosavadní čas 1:43,260 minuty. „Pokud budou ideální podmínky, může rekord padnout," předpovídá sportovní ředitel okruhu Miroslav Bartoš.

25.1.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Vozy této série, které se v Brně představí od 4. do 6. října, jsou po formuli 1 jedny z nejrychlejších na světě.

NEJRYCHLEJŠÍ KOLA

Oficiální traťový rekord Masarykova okruhu (ze závodu):

1:43,260 minuty (Luca Filippi, 2010, Auto GP)

Neoficiální traťový rekord Masarykova okruhu (z testů, předváděcích akcí atd.):

1:34,700 minuty (Jérôme d'Ambrosio, 2010, Renault F1)

Pozn.: v závorce je uvedené jméno jezdce, rok a typ auta, se kterým závodník čas zajel

Autor: Tomáš Valaškovčák

25.1.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

OBRAZEM: Nejvíce potíží v rozjezdech mají revizoři mezi druhou a třetí ranní

Brno – Až devět set lidí dokáží zkontrolovat revizoři brněnského dopravního podniku při rozsáhlém zátahu v nočních linkách, takzvaných rozjezdech. Podobné akce dělají přibližně dva až třikrát měsíčně. Naposledy jízdenky cestujících kontrolovali v noci na neděli.

Divočina v lomu Hády. Studentka navrhla les místo odkladiště

Brno – Jako malá chodívala s rodiči na procházky přírodou. Záliba spolu s touhou měnit svět okolo sebe nakonec rozhodla při výběru oboru studia. Díky tomu se nyní sedmadvacetiletá Pavla Kratochvílová dostala k zahradní a krajinářské architektuře na Mendelově univerzitě. V závěru studia zvítězila v soutěži diplomových prací s tématy životního prostředí. Jako tu nejlepší z dvaceti přihlášených ji ocenila odborná porota minulý měsíc.

Trať mezi Brnem a Prahou? V zisku budeme do dvou měsíců, říká Jančura

Brno /ROZHOVOR/ – Pět let uplynulo od doby, kdy žluté vlaky společnosti RegioJet podnikatele Radima Jančury začaly dělat konkurenci Českým drahám na trati mezi Prahou a Ostravou. Nyní vyjedou i mezi Prahou a Brnem. „Než rozhodnutí Správy železniční dopravní cesty o našem začátku přišlo, trnuli jsme, protože politická moc Českých drah je velká. Ale právo bylo na naší straně," říká o svém vítězství nad státním dopravcem Jančura.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies