Jeho jezdci sbírali přední umístění a Josef Záruba ze čtyř individuálních startů dojel dvakrát první a jednou třetí. „Pro letošní sezonu jsme se rozhodli posunout naše týmové ambice o úroveň výš a jsem rád, že závody ukázaly, že načasování bylo naprosto správné," pochvaloval si manažer stáje Jiří Mičánek junior.

Oproti sezoně 2010, kdy se Mičánci ve středoevropském šampionátu objevili naposledy, došlo ke změně techniky. Porsche vystřídala dvě auta Lamborghini Gallardo Super Trofeo. V jednom z nich opanoval Záruba oba sprinty při úvodním díle podniku na Hungaroringu a společně s Bronislavem Formánkem zvítězili i ve vytrvalostním závodě. „V loňském roce jsem až na nějaké testování neseděl v závodním autě, takže jsem se do Maďarska hodně těšil. Nevěděl jsem, jak na tom budu v porovnání s konkurencí, ale už úvodní tréninky naznačily, že to bude dobré. Všechny tři závody jsem si neskutečně užil," řekl Záruba.

Mičánci v Evropě
Brněnský tým Mičánek Motorsport se po pěti letech rozhodl vrátit do Středoevropského zónového šampionátu FIA CEZ. K dispozici má dvě auta Lamborghini Gallardo Supertrofeo, se kterými závodí čtveřice Josef Záruba, Jiří Stránský, Bronislav Formánek a Tomáš Mičánek. Z úvodní zastávky seriálu v Maďarsku si Záruba odvezl dvě první místa ve své kategorii ve sprintu, v Rakousku dojel třetí a čtvrtý.

V dalším díle seriálu to měla čtveřice jezdců v barvách brněnského týmu o poznání složitější. Na rakouský Red Bull Ring se totiž sjela daleko větší konkurence, než dorazila do Maďarska.

Piloti Mičánkova týmu přivezli z Rakouska šest umístění v nejlepší pětce, přičemž Záruba v prvním sprintu vybojoval bronz, když nestačil pouze na dva novější Huracani slovenského týmu ARC Bratislava. „Nové Huracani jsou už úplně někde jinde než naše auta. Věděli jsme, že se s nimi budeme na suchu jen stěží měřit, ale kluci jim byli neustále na dosah, což je výsledek, se kterým můžeme být spokojeni," uvedl manažer Mičánek.

Příští zastávka šampionátu zavede jezdce v půlce června do Mostu.