VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vokolo príglu: klíčové je únorové jednání s dopravním inspektorátem

Brno – Dvě hodiny a dvacet minut zabralo absolvování závodu Triexpert Vokolo príglu poslednímu běžci loňského ročníku. Jenže příprava populárního podniku okolo Brněnské přehrady, který v sobotu v jedenáct hodin dopoledne odstartuje už pošesté, zabere celoroční úsilí pořadatelů. Deník Rovnost nabízí průřez příprav po měsících.

8.10.2015
SDÍLEJ:

Vokolo príglu. Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

ŘÍJEN. Po skončení závodu dojde vedle poděkování všem účastníkům i na placení faktur nebo žádosti o nové dotace.

LISTOPAD. Vyhodnocení závodu, schůzky s partnery, jednání o podpoře na další ročník.

PROSINEC. Uzavírání nových smluv, určení termínu závodu a propagace v ročenkách.

LEDEN. Tvorba rozpočtu a marketingového plánu na rok, smlouva na pronájem zázemí Lodních sportů Brno.

ÚNOR. Jednání s Dopravním inspektorátem Policie České republiky o povolení uzavírek silnic. „To je jeden ze dvou nejdůležitějších bodů příprav, aby nám vůbec závod povolili. Druhý bod představují jednání se sponzory," líčil ředitel závodu Petr Božek.

BŘEZEN. Příprava spuštění registrace a aktualizace webových stránek, jednání s Policií České republiky a městskou policií o zabezpečení akce.

DUBEN. Spuštění registrace, komunikace se závodníky, příprava grafiky medaile, účastnických triček.

KVĚTEN. Schůzky s dopravním inspektorátem, odborem dopravy, hasiči, záchranáři nebo Lesy České republiky.

ČERVEN. Propagace v rádiu, na billboardech, na webech, hledání dobrovolníků.

ČERVENEC. Pozvání elitních závodníků, zadávání objednávek na medaile či poháry.

SRPEN. Schůzky s partnery, řešení podoby zázemí a programu, zahájení tréninků.

ZÁŘÍ. Vyvrcholení propagační kampaně, schůzky s dodavateli, policií a záchranáři. „Posledních čtrnáct dní před závodem je dost hektických, neustále vyvstává něco nového k řešení. Těším se, až si v sobotu večer sedneme, dáme si těstoviny a pivo, když zbude," usmál se Božek.

ŘÍJEN. Komunikace s běžci, dobrovolníky, závod.

Autor: Jaroslav Kára

8.10.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Sebevrah skočil z mostu na D1. Náraz přežil, je ale těžce zraněný

Společnost Thermona v Rapoticích vyrábí plynové a elektrické kotle.

Naše práce lidi hřeje, zní z výrobny kotlů. Ročně jich zhotoví 15 tisíc

Šnečí tempo budování dálnic? Hlavně kvůli zpožděnému územnímu plánu, tvrdí

Jižní Morava – Hlavní příčinou současných průtahů při přípravě stavby nových dálnic a silnic první třídy v Jihomoravském kraji je zrušení schválených zásad územního rozvoje před téměř pěti lety. Shodují se na tom zástupci Ředitelství silnic a dálnic i poslanec a místopředseda sněmovního podvýboru pro dopravu Jaroslav Klaška.

Konec červených v noci na semaforech? Rozhodne analýza. Jedou kvůli bezpečnosti

Brno /ANKETA/ - Část řidičů i brněnských politiků chce prověřit celonoční provoz křižovatek řízených semafory. V Brně jich je čtyřiadvacet a zpomalují provoz. Semafory se nevypínají kvůli bezpečnosti.

Historické bitvy: možná beze zbraní. Kvůli nové směrnici Evropské unie

Jižní Morava - Místo divácky atraktivních rekonstrukcí slavných bitev pouze hudba z reproduktorů a pokládání květin na hromadný hrob. Takový scénář podle mnohých nadšenců vojenské historie hrozí tradičním živým připomínkám historických událostí. Může za to nová směrnice Evropské unie, která zakazuje používat některé typy historických zbraní.

Manželství v kostce? S herci Kronerovou a Navrátilem v brněnské premiéře

Brno – Divadlo Komediograf uvede v brněnské premiéře inscenaci Manželství v kostce, v níž autor a režisér Luboš Balák vsadil na komediální talent Zuzany Kronerové a Oldřicha Navrátila.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies