VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Firmy fungují i v krizi, podělte se o zkušenosti

Praha - Slovo krize se v posledních dnech a měsících stalo snad nejvíce skloňovaným ze všech. I když většina podniků musela omezit či rovnou pozastavit svůj provoz, některé firmy se naopak dokázaly hospodářskému propadu ubránit.

15.12.2009
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv Hospodářské komory ČR

Znáte také recept na to, jak s nepříznivou ekonomickou situací bojovat? Přihlaste se do projektu KRIZI NAVZDORY a podělte se s námi o Vaše zkušenosti!

S novým projektem přichází Hospodářská komora České republiky, PricewaterhouseCoopers a Česká televize. Smyslem celého projektu je představit malé a střední firmy, které krize světové ekonomiky neporazila a naopak je přinutila k efektivním krokům. Na základě poskytnutých informací vybere odborná porota podniky z různých průmyslových oblastí a ty budou moci své postupy v řízení ukázat na reálných příbězích. Česká televize pak jednotlivé firmy představí prostřednictvím dokumentů vysílaných v atraktivních časech.

Chcete se i vy podělit o své zkušenosti? Rozhodli jste se prezentovat své služby celému trhu? Chcete upozornit na nové trendy v podnikatelském prostředí a zasadit se o zlepšení ekonomické situace v zemi? Víte, jak efektivně pracovat s financemi?

Přihlaste se! Stačí vyplnit dotazník

Neváhejte a přihlaste se do projektu KRIZI NAVZDORY! Stačí vyplnit jednoduchý dotazník a zaplatit registrační poplatek ve výši 5000 Kč. Pokud budete vybráni, dostanete se až mezi 30 společností, které se mohou prezentovat prostřednictvím televizní obrazovky a navíc specialisté posoudí a zhodnotí vaše protikrizové kroky. Získat navíc můžete i nové obchodní partnery jak u nás, tak i v zahraničí.

I když váš podnik do třicítky firem vybrán nebude, také vy se dočkáte odborného zhodnocení a získáte možnost představit se v časopise KomoraCZ jako účastník projektu. Divokou kartu pak obdrží podnik, který provedl inovativní kroky, nemůže však zaplatit pětitisícovou částku, ale byl nominován některou krajskou hospodářskou komorou. O udělení divoké karty ale musíte požádat buď příslušnou krajskou komoru, nebo Profesní unii.

Do projektu se můžete registrovat na stránkách www.komora.cz až do 31. ledna roku 2010. Vyhlášené subjekty se dočkají ocenění během měsíce března.
15.12.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO

Kometa mlčela i po mstě Pöpperleho, na Spartě padla 0:4

Ilustrační foto.
1

Kordis chystá elektronické jízdné pro celou jižní Moravu. Nejdřív už příští rok

Divoká bitka. Před nádražím se poprala desítka lidí, měli i teleskopické obušky

Brno - Teleskopické obušky, dva lehce zranění mladíci a dva v policejní cele. Rvačku asi deseti lidí, ke které došlo na brněnském hlavním nádraží, šetří od pátečního večera policisté.

Verbíři se protančili na mezinárodní festival

Moravské Knínice /REPORTÁŽ/ – Co se stalo kdysi, v tem strážnickém lesi, zpívá dvojice vystupujících verbířů v doprovodu cimbálové muziky a sokolovna plná lidí v tichosti sleduje, jakými kroky ji o chvilku později překvapí dva mladí muži, jak píseň i jejich kroj napovídá, původem ze Strážnice. Ti vystupují na Soutěži o nejlepšího tanečníka slováckého verbuňku, kterou pořádá v sobotu večer soubor Kyničan z Moravských Knínic.

První sex, sebepoškozování, jmenuje nejčastější dotazy dětí vedoucí linky důvěry

Brno - Zhruba šest set dětí loni na jižní Moravě uteklo z domu. Nejčastěji se jedná o mladistvé z výchovných ústavů a dětských domovů. Obrátit se se svými problémy mohou třeba na brněnskou Modrou linku důvěry.

V brněnské spalovně shoří odpad od tří milionů lidí. Po rozšíření o třetí kotel

Brno - Odpadky z celé Moravy ohřejí vodu na sprchování Brňanům. Představitelé brněnské spalovny se totiž chystají o polovinu zvýšit množství zlikvidovaného komunálního odpadu, který zařízení mění na teplo a elektrický proud. O navážení odpadu jednají s obcemi v sousedních krajích i v Moravskoslezském kraji.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies