VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ander musel vysvětlit, proč bude hlasovat pro propagaci odsunutého nádraží

Brno - Jak je možné, že kritizujete odsunutou polohu nového nádraží a přitom zvednete ruku pro balík peněz, který má být na stavbu příští rok uvolněný. Na takové dotazy brněnských opozičních zastupitelů musel vúterý odpovídat náměstek primátora Martin Ander ze Strany zelených.

11.12.2007 2
SDÍLEJ:

Martin AnderFoto: Archiv

„Jak je možné, že Strana zelených bude hlasovat pro rozpočet, ve kterém se uvolňují peníze nejen na přípravu zahájení stavby nového nádraží, ale ina jeho propagaci. Ta zahrnuje tisk letáků, platby pro reklamní agentury a pouštění vizualizace nové budovy nádraží vjižní poloze,“ ptal se zastupitel za ODS Libor Šťástka.

Maritn Ander ale sjeho výkladem nesouhlasí. „Zelení jsou proti projektu, který by znamenal kompletní odsun železniční dopravy. Nesouhlasíme stím a na tom se nic nezmění. Váš oslí můstek krozpočtu je opravdu jen oslím. Vrozpočtu mluvíme opoložce městská infrastruktura v Jižním centru. Nikdy jsme nezpochybňovali, že je nutné rozvíjet tuto oblast. Ata položka je pouze do investic kolejí pro tramvaj, cesty, chodníky a podobně. Vaše reakce na položku propagace je také zavádějící. Vrozpočtu není uvedeno, jak budeme slidmi mluvit. Nebudu poporovat kampaň, která bude říkat, že závěry srovnávací analýzy odsunuté a přisunuté varianty nejsou pravdivé. Nevidím důvod, proč bych nemohl zvednout ruku. Návrh rozpočtu se netýká odsunu nádraží, protože Brno není investorem stavby,“ odpovědělAnder.

Autor: Veronika Hrdá

11.12.2007 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
1

Řezal se v obličeji a hrozil, že skočí z okna. Sebevraha zachránil vyjednavač

Počítačový scan mozku zasaženého Alzheimerovou chorobou. Ilustrační foto.

Alzheimera odhalí pětiminutový test. Pilotní projekt má dřív zachytit nemoc

Doprava v Brně v roce 2050? Sdílení cest, o pětinu méně aut, tvrdí plán mobility

Brno /ANKETA/ - Pruhy v protisměru pro cyklisty v jednosměrkách? Rozšíření pěších zón? Přednost autobusů na křižovatkách? Tyto a desítky dalších návrhů ovlivňujících dopravu v Brně představil městský plán mobility do roku 2050. Do 30. dubna k němu lidé mohou zasílat připomínky.

AKTUALIZOVÁNO

Kometa mlčela i po mstě Pöpperleho, na Spartě padla 0:4

Praha, Brno – První díl trilogie se soupeři ze špičky extraligové tabulky hokejistům Komety nevyšel. Na ledě pražské Sparty v nedělním 48. extraligovém kole prohráli 0:4 a nenavázali na páteční domácí výhru proti Pardubicím.

Špílmachr Zavadil se vrátil do Teplic, kde se před rokem vážně zranil

Teplice - První zápas ligového jara v Teplicích byl pikantní pro brněnského kapitána Pavla Zavadila. Osmatřicetiletý fotbalista se vrátil do základní sestavy právě v místech, kde se jeho kariéra před necelým rokem málem zastavila nadobro. Zavadil v sobotu výrazně pomohl Zbrojovce k cenné remíze 1:1 a končit ani zdaleka nechce.

Kordis chystá elektronické jízdné pro celou jižní Moravu. Nejdřív už příští rok

Jižní Morava – Skoro čtyřiadvacet tisíc cestujících v brněnské hromadné dopravě už prostřednictvím platebních karet používá elektronické předplatní jízdenky, takzvané šalinkarty. Koordinátor jihomoravské dopravy Kordis usiluje o to, aby si elektronické jízdenky mohli pořizovat lidé v celém kraji. Nejdřív to ale bude až v příštím roce.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies