VYBRAT REGION
Zavřít mapu

FC Výšovice si užil exkluzivní fotbalový zážitek. A vy můžete také!

Zápas proti AC Sparta Praha, SK Slavia Praha nebo plzeňské Viktorii? Nebo byste rádi zažili na vlastní kůži tréninkovou jednotku s profesionálním koučem? Není problém. Za pět sezón si díky projektu Kopeme za fotbal, který běží pod hlavičkou společnosti Gambrinus, takové exkluzivní zážitky užilo již více jak 80 klubů z celé České republiky.

4.11.2014
SDÍLEJ:

Kopeme za fotbalFoto: Kopeme za fotbal

Týmům od nejnižší soutěže po okresní přebor dává projekt kromě kompletní sady dresů možnost soutěžit o nezapomenutelné fotbalové okamžiky s celky Synot ligy. Kromě poměření sil s hráči můžete také vyhrát trénink s koučem z první ligy a mnoho dalších zajímavých cen. Stačí se zaregistrovat na www.kopemezafotbal.cz, čepovat pivo a hrát fotbal.

V současnosti je do projektu zapojeno téměř 200 týmů ve 33 regionech. V Olomouckém kraji si například tým z Výšovic prohlédl zázemí Zbrojovky Brno. „Viděli jsme šatny, kompletní zázemí včetně místnosti pro masáže nebo VIP zóny," popsal exkurzi za oponu první ligy Pavel Koukal, sekretář výšovického klubu „Nejvíc se nám líbil trávník. Byla by radost na něm hrát," zasnil se Michal Dudík, kouč, pod jehož vedením Výšovice trénují. „Stejně tak kabiny jsou úplně na jiné úrovni než u nás, přeci jen prvoligoví hráči mají fotbal jako zaměstnání," uvědomuje si zásadní rozdíl.

„Kopeme za fotbal spojuje pivo a fotbal. Tyto dva fenomény k sobě u nás neodmyslitelně patří, zvláště na této výkonnostní úrovni, kdy si hráči své sportovní výkony rádi zhodnotí po zápase právě u piva," myslí si marketingový manažer Gambrinusu Miroslav Peichl. „Tisíce výkonnostních fotbalistů hraje týden co týden fotbal, který mají rádi, a statisíce lidí v obcích a malých městech jim chodí fandit. To je to, co se snažíme prostřednictvím projektu Kopeme za fotbal zachovat a podpořit tak fotbalovou kulturu u nás, protože mezi ty, kteří dělají fotbal fotbalem, rozhodně patří lidé, kteří si jdou po práci zahrát pro potěšení," vysvětluje Miroslav Peichl.

Autor: Redakce

4.11.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Vedoucí Modré linky důvěry Bohuslava Horská.

První sex, sebepoškozování, jmenuje nejčastější dotazy dětí vedoucí linky důvěry

Brněnská spalovna. Ilustrační foto.

V brněnské spalovně shoří odpad od tří milionů lidí. Po rozšíření o třetí kotel

AKTUALIZOVÁNO

Ve Francouzské ulici v noci hořela tři auta. Včetně mercedesu za milion

Brno - Brněnští hasiči museli v noci po třetí hodině likvidovat požár tří osobních aut ve Francouzské ulici. „Zcela shořel mercedes a Renault Scénic, oheň navíc poškodil ještě hyundai," informoval mluvčí jihomoravských hasičů Jan Dvořák.

Vodojemy v Brně se podobají oblíbené istanbulské památce, říká znalec podzemí Svoboda

Brno /FOTOGALERIE/ – Již zanedlouho se Brňané i přespolní vyřádí na adrenalinových prohlídkách brněnského podzemí. Lidé při nich vstoupí na dosud nepřístupná, ale zato zajímavá místa, jen s helmami a čelovkami. Úzkými štolami a žebříky do podzemí, které návštěvníci zakusí, již nespočetněkrát prošel znalec brněnského podzemí Aleš Svoboda. Právě on se velkou měrou na zpřístupnění nových tras podílí.

Přetížená řečkovická pošta dostane další klienty. Jehnice ztratí výdejní místo

Brno - Fronty na vyzvednutí zásilek se na poště v Řečkovicích od začátku března ještě prodlouží. Pro odložené zásilky si sem přijdou i lidé z Jehnic a Ořešína, kteří by jinak využili výdejní místo v jehnickém obchodě. Do konce února totiž obchod zavře a s ním skončí i výdejní místo.

Soupeř? Zmuchlané košile. Nejtěžší je vyžehlit manžety, říká účastnice soutěže

Brno – Že žehlení není ryze ženská záležitost přišli v sobotu dokázat muži na mistrovství v žehlení. Týmy i jednotlivci v Nákupním centru Královo Pole poměřili síly, když jim organizátoři přichystali zmuchlané košile.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies