VYBERTE SI REGION

To, co jinde zákazníci odpustí, nám neprojde, říká ředitel Aqualandu Moravia

Pasohlávky /CHOVÁME SE ODPOVĚDNĚ/ - Aqualand Moravia je největší a nejmodernější aquapark v České republice. Vyrostl nedaleko Pasohlávek, jen dvacet minut jízdy autem z Brna. První návštěvníky přivítal v srpnu 2013. Děti i dospělé láká na více než dvě desítky vodních atrakcí, většinou s celoročním provozem. K vodním radovánkám slouží dvanáct bazénů, které obsahují vodu z geotermálního vrtu. Nabídku doplňují unikátní římské lázně Forum Romanum.

21.4.2015
SDÍLEJ:

Ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.Foto: Aqualand Moravia

Generálním ředitelem Aqualandu je Petr Pavlacký. „Mezi naše nejoblíbenější atrakce patří vnitřní U-Wave rampa s přetížením až 2G či venkovní gigantický tobogan Propast, který přináší jízdu plnou adrenalinu," říká pětatřicetiletý muž, mezi jehož záliby patří vodní sporty.

Co si představíte, když se řekne, že se firma chová odpovědně? Platí toto spojení i pro Aqualand Moravia?

Myslím, že určitě platí. Do našich rukou dává návštěvník to, co je v dnešní době velmi ceněno svůj volný čas. Musíme si být tedy jisti, že to, co děláme, je správné. Jsme největší a nejmodernější aquapark v České republice a to je velká odpovědnost to, co jinde zákazníci odpustí, nám neprojde. Neustále vymýšlíme, čím dalším je překvapíme, co nového jim přineseme, aby se u nás cítili komfortně. Pominout nemohu také společenskou odpovědnost firmy. Je důležité budovat si dobrou pověst a získávat si důvěru lidí.

Jak velký důraz klade aquapark na ekologii a ochranu životního prostředí?

Aqualand se nachází v opravdu nádherné lokalitě mušovských jezer a Pálavy, proto se k ní musíme chovat maximálně šetrně. Veškeré naše technologie jsou ty nejmodernější. Relaxovat v největším geotermálním venkovním bazénu a u toho vyhlížet na pálavskou přírodu je další benefit navíc. Ne všichni vědí, že náš park se nachází na místě někdejších římských lázní. I my využíváme místní geotermální vody s blahodárným účinkem na lidský organismus, která svoji kvalitou předčí i některé lázně. Tuto vodu návštěvníci naleznou téměř ve všech našich bazénech. V neupravené podobě pak v balneo vanách našeho vitálního světa.

Co je pro vás nejdůležitější ve vztahu k zákazníkům?

Zákazník musí obdržet to, co očekává a zaplatit za to přijatelnou cenu. Za rok a půl existence si aquapark získal řadu návštěvníků, kteří se k nám rádi vracejí, což nás velmi těší. A zdaleka se nejedná pouze o návštěvníky z Jihomoravského kraje, ale ve stále vyšší míře i ze vzdálenějších regionů České republiky, západního Slovenska a v poslední době rovněž Rakouska. To je obrovský závazek. Naše snaha být výborní a poskytovat špičkové služby se vyplácí. Všem podnětům návštěvníků ať už těm, co přijdou e-mailem, přes facebook nebo naše anketní panely v areálu, věnuji osobní pozornost já i manažeři našich oddělení.

Nabízíte nějaké benefity pro své zaměstnance?

Jistě. Cílem je vybudovat stabilní kolektiv, což se nám daří. Nyní chystáme náborovou kampaň na léto, kdy potřebujeme rozšířit tým o plavčíky, dozory atrakcí, pokladní nebo obsluhu gastro provozů. O tyto letní práce je zejména mezi studenty obrovský zájem, řada z nich se vrací. Všem poskytujeme benefity v podobě aquapasu pro sebe a svoji rodinu nejen k nám, ale i do dalších dvou aquaparků na Slovensku. Na zimní sezonu pak neomezené skipasy v top lyžařských střediscích ve Špindlerově Mlýně a na Slovensku, slevy v půjčovnách či školách lyžování, v gastro provozech i vybraných prodejnách. Pro stálé zaměstnance standardně nabízíme jazykové kurzy, oborové kurzy nebo dovednostní semináře.

Snaží se Aqualand Moravia konkrétními projekty pomáhat těm, kteří pomoc potřebují?

Samozřejmě. Účastníme se řady charitativních akcí, ať už je to spolupráce s dětskými domovy či nadací, která pečuje o děti po těžkých úrazech. Velmi nás takové projekty těší. Jeden z těch posledních, kdy se Aqualand Moravia stal místem pro den plný sportu a zábavy pro děti z dětských domovů nebo takzvaných klokánků, nám udělal obrovskou radost. Máme tu unikátní zábavní zařízení a proč se o něj nepodělit i s těmi, kteří by za běžných okolností neměli tolik příležitostí se k nám podívat a poznat trochu i život, jaký může být z té lepší stránky.

Jak funguje spolupráce s obcí Pasohlávky a sousedním autokempem Merkur? Pomáháte si vzájemně?

S našimi sousedy úzce spolupracujeme. Sponzorsky podporujeme i řadu projektů či událostí v regionu. Minulý rok jsme sestřihali propagační klip, který ukazuje nejen Aqualand, ale i krásnou přírodu v okolí. Na festivalu Tour Film získal cenu poroty. Také jsme se zapsali do seznamu Top výletních cílů Jihomoravského kraje. I tímto způsobem dostáváme do podvědomí řady lidí, že tu je nejen aquapark, ale příjemný region plný přírodních krás, pamětihodností a také kvalitního vína a skvělých lidí.

Autor: Michal Šupálek

21.4.2015
SDÍLEJ:

OBRAZEM: Mikuláš rozdával dobroty odvážným dětem na náměstí Svobody

Brno – Děti v centru Brna po roce opět přivítaly Mikuláše spolu s jejich pomocníky anděly a čerty, kteří dorazili na náměstí Svobody v pondělí krátce po setmění. „Akce začala na Zelném trhu, kde byl velký sraz Mikulášů. Odtud se spolu vydali na náměstí Svobody, kde farář Tomáš Koumal dětem vysvětlil třeba to, proč si svatého Mikuláše připomínáme," řekla mluvčí brněnského turistického informačního centra Gabriela Peringerová.

Na Orlí v nákupní galerii vyrostl Strom splněných přání

Brno – Malá Rozálie z Domova svaté Markéty pro matky a děti v tísni si přeje letos k Vánocům mluvícího medvídka. Splnit přání jí a dalším třiašedesáti dětem z tohoto domova mohou zájemci prostřednictvím Stromu splněných přání v Obchodní Galerii Orlí. „Lidé, kteří přicházejí do galerie, mohou přáníčko ze stromu vzít a zakoupit na jeho základě dárky dětem z rodin, které si je nemohou dovolit. Dárky pak přinesou zpět pod stromeček," uvedla vedoucí domova Monika Žewucká.

Sjezdovka u přehrady: pozemek stále chybí

Brno - Lyžařská sjezdovka snadno dostupná z Brna a sportovní vyžití pro děti a mládež versus snaha zachovat lesní porost v už tak přetížené rekreační oblasti v době boje se suchem. Podnikatel Pavel Trčala plánující vybudovat lyžařský areál na kopci Chochola nad Roklí u Brněnské přehrady a majitel pozemku Lesy České republiky ani více než rok od představení záměru nenašli společnou řeč. Brňané se tak sjezdovky u přehrady zatím nedočkají. Trčala se snaží získat podporu Brna i kraje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies