VYBERTE SI REGION

Pohřby 22. července 2010

19.7.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Lubomír Stehlík

Poslední rozloučení vkrematoriu města Brna 22. července 2010:

8.30 Anna Chalupská (1936) – Brno,

10.00 Marie Macková (1925) – Brno,

11.00 Silva Pýšová (1924) – Brno,

11.30 Jiřina Novotná (1940) – Brno,

12.30 Anna Nečasová (1921) – Brno,

13.15 Anna Bednářová (1925) – Brno-Slatina,

14.00 Milan Vagner (1928) – Brno,

14.45. Vlastimil Kežlínek (1935) Brno,

15.30 František Machač (1950) – Nové Bránice,

16.15 Karla Dubová (1924) – Brno,

17.00 Ing. Stanislav Bureš (1933) – Brno

Různé obřady 22. července 2010:

14.00 Anna Vránová (1921) – Brno, posl. rozl. OS ÚH,

14.00 Zdeněk Šebesta (1943) - Židlochovice, rozl. obř. síň Concordia Rajhrad

15.00 Karol Zámek (1950) – Brno, posl. rozl. OS ÚH

19.7.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

OBRAZEM: Nejvíce potíží v rozjezdech mají revizoři mezi druhou a třetí ranní

Brno – Až devět set lidí dokáží zkontrolovat revizoři brněnského dopravního podniku při rozsáhlém zátahu v nočních linkách, takzvaných rozjezdech. Podobné akce dělají přibližně dva až třikrát měsíčně. Naposledy jízdenky cestujících kontrolovali v noci na neděli.

Divočina v lomu Hády. Studentka navrhla les místo odkladiště

Brno – Jako malá chodívala s rodiči na procházky přírodou. Záliba spolu s touhou měnit svět okolo sebe nakonec rozhodla při výběru oboru studia. Díky tomu se nyní sedmadvacetiletá Pavla Kratochvílová dostala k zahradní a krajinářské architektuře na Mendelově univerzitě. V závěru studia zvítězila v soutěži diplomových prací s tématy životního prostředí. Jako tu nejlepší z dvaceti přihlášených ji ocenila odborná porota minulý měsíc.

Trať mezi Brnem a Prahou? V zisku budeme do dvou měsíců, říká Jančura

Brno /ROZHOVOR/ – Pět let uplynulo od doby, kdy žluté vlaky společnosti RegioJet podnikatele Radima Jančury začaly dělat konkurenci Českým drahám na trati mezi Prahou a Ostravou. Nyní vyjedou i mezi Prahou a Brnem. „Než rozhodnutí Správy železniční dopravní cesty o našem začátku přišlo, trnuli jsme, protože politická moc Českých drah je velká. Ale právo bylo na naší straně," říká o svém vítězství nad státním dopravcem Jančura.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies