VYBERTE SI REGION

Nová šance práce pro nezaměstnané. Znojemské firmy slibují desítky nových míst

Znojmo - Autodružstvo Znojmo, Laufen, Egston. Trojice firem ve Znojmě hovoří o rozšiřování výroby i logistiky. Jejich vedení slibuje v budoucnu desítky nových pracovních míst.

25.9.2014
SDÍLEJ:

Společnost Laufen nabere nové pracovníky.Foto: DENÍK/Daniel Smola

Automechaniky, karosáře, skladníky, ale také prodavače a lidi dalších profesí budou již brzy hledat některé firmy ve Znojmě. Například Autodružstvo Znojmo plánuje výstavbu nového autoparku, keramička Laufen rozšiřuje své logistické centrum a společnost Egston stále hledá lidi různých profesí.

Kvůli jejich nedostatku kvalifikovaných lidí na Znojemsku si Egston některé zaměstnance vozí i z jižních Čech. „Je to tak. Dnes vozíme do Znojma lidi z Jemnice a Moravských Budějovic, protože jsme poptávku po zaměstnancích zatím nebyli schopni na Znojemsku naplnit," uvedl vedoucí výroby společnosti Miloš Bogdan.

Egstonu se podle jeho slov daří dobře. „Od jara navyšujeme počty zaměstnanců. Momentálně pro nás pracuje čtyři sta sedmdesát lidí ve Znojmě a přes sto dvacet v Jemnici. Snažíme se i dál navýšit počty zaměstnanců ve Znojmě. Cílem je přijetí nejméně pětadvaceti lidí do konce roku a v roce 2015 chceme dál lidi přibírat," doplnil Bogdan. Jak dodal, jde především o dělníky jako jsou operátorky ve výrobě nebo seřizovači či směnoví vedoucí.

Desítky lidí plánují přijmout do pracovního poměru také v Autodružstvu Znojmo. „Chceme od města koupit pozemek, kde vybudujeme nový autopark. Do tří let tu plánujeme začít podnikat. V této souvislosti vytvoříme dvacet nových pracovních míst a v následujících sedmi letech až pětačtyřicet pracovních míst," sdělil ředitel autodružstva Antonín Havlík.

Desítku nových pracovních míst slibuje také vedení společnosti Laufen. Ve Znojmě totiž vzniká hlavní logistické centrum pro tuto společnost. „Centrum pro, jež ve Znojmě před pěti lety založila její česká pobočka, se dál rozrůstá. Centrum jsme postavili vedle svojí keramičky známé výrobou sanitární keramiky Jika. S jeho rozšiřováním kvůli získání nových trhů jsme započali v roce 2011, v současnosti se jedná o třetí fázi výstavby z plánovaných pěti," informoval ředitel společnosti Laufen CZ Ladislav Dvořák.

Veškeré práce se podle něj dějí za plného provozu. „Celková plocha centra by se ze současných víc jak jedenácti tisíc metrů čtverečních měla více než zdvojnásobit. Do konce letošního roku se počítá s investicí pětapadesát milionů korun, celková výše investic od zahájení výstavby v roce 2011 do plánovaného ukončení v roce 2018 by měla činit zhruba 220 milionů," doplnila za firmu Lidmila Kábrtová.

Po dokončení současné etapy by zde měla vzniknout i desítka nových pracovních míst.

Autor: Dalibor Krutiš

25.9.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Odejde Zbrojovce snajpr? Útočník Škoda je v kurzu

Brno - Na podzim nastřílel deset branek, vyšvihl se do čela pořadí kanonýrů vedle renomovaného Davida Lafaty. Brněnský fotbalista Michal Škoda se v zimním přestupovém období patrně stane horkým zbožím. Už kolem něj také někteří zájemci krouží. „Mám nějaké informace od manažera, ale spíš čekám na něco konkrétního, zatím je to jen oťukávání, což moc neřeším," odvětil Deníku Rovnost útočník Zbrojovky.

Předvánoční brigády? Je jich více. A za lepší platy

Brno - Vánoce rodiny stojí mnoho peněz, velká část lidí si tak hledá alespoň dočasný přivýdělek. Je to i případ Lukáše Nezhyby. „Mám sice svoji stálou práci, ale chceme s přítelkyní strávit Vánoce v zahraničí na horách, proto máme oba od začátku prosince ještě brigádu," vysvětlil Nezhyba.

AKTUALIZOVÁNO

Jihomoravský kraj si chce pořídit vlastní vlaky. Zaplatí za ně 5,5 miliardy

Jižní Morava – Vlaky v Jihomoravském kraji jsou staré, kraj je nahradí novými. Vypsání výběrového řízení na dodávku schválila ve čtvrtek krajská rada. Do roku 2019 plánuje pořídit pětadvacet souprav pro alespoň 310 sedících cestujících a dalších šest posilových jednotek po 140 místech dohromady za pět a půl miliardy korun. Kromě toho chce v soutěži získat také servis objednaných vlaků. Za třicet let má stát šest miliard korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies