Podle mluvčího kampaně Martina Gillára byla akce úspěšná. „Chtěli jsme ukázat, že kolo není jen výsadou aktivistů. Například v Holandsku i dalších státech západní Evropy jezdí do práce na kolech i kravaťáci," uvedl Gillár.

Cyklisté soutěžili ve čtyřech kategoriích. „Každý tým, který v průměru zvládl ujet alespoň dvě třetiny cesty do práce na kole, jsme zařadili do slosování v kategorii Pravidelná dojížďka. Tuto hranici pokořilo šestašedesát týmů," upozornil koordinátor kampaně v Brně Jiří Jedlička.

Účastníci soutěže také navrhovali opatření do města vhodná pro cyklisty. „Vítězný návrh se zabývá otevřením brněnského náměstí Svobody cyklistům," dodal Gillár. V kategorii kreativity vyhrálo Divadlo Polárka s tematickou stínohrou.