VYBERTE SI REGION

Brněnské Veletrhy chystají tři nové akce

Brno - Veletrhy Brno chystají na příští rok tři nové akce. Dvě se budou týkat finančních služeb, ta zbývající povodní. Potvrdil to generální ředitel firmy Jiří Kuliš.

12.11.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

První z akcí se uskuteční na jaře. V březnu se na brněnské výstaviště sjedou zájemci o franšízy. Dalším novým projektem bude veletrh Moje peníze. Lidé mají prostřednictvím této akce získat lepší přehled například v nabídce bankovních ústavů. Akce má poskytnout lidem prostor v orientaci v oblasti osobních investic a dalších finančních služeb.

Oproti tomu Franchise Meeting Point je akcí určenou především pro skupinu malých a středních podnikatelů, která zaměstnává více než šedesát procent ekonomicky činného obyvatelstva na českém trhu. "Většina podnikatelů ve sféře malého a středního podnikání hledá informace o možnostech a alternativách svého dalšího rozvoje, pomoc při řešení problémů, úspěšné příklady, nové myšlenky nebo nabídky a partnery pro další spolupráci," uvedl již dříve mluvčí Veletrhů Brno David Pokorný.

Protipovodňová opatření

Třetí akcí, kterou Veletrhy Brno chystají, je evropský kongres k povodním. Má navázat na konferenci, která byla na výstavišti v roce 2009 a v mezinárodním měřítku řešit otázku synchronizace různých protipovodňových činností. Kongres se uskuteční koncem června 2012 a doplní jej praktické ukázky na vodním polygonu, který na brněnském výstavišti funguje v rámci Autosalonu, strojírenského a stavebního veletrhu.

I přes několik nových akcí kalendář brněnského výstaviště v posledních letech chudne o tradiční akce. Veletrhy naposledy zrušily výstavu pohřebnictví Venia, protože o ni nebyl zájem. Kdysi velmi oblíbený veletrh informačních technologií Invex skončil v roce 2008. Následovalo jej odborné Invex Forum, které letos z kalendáře veletržních akcí také vypadlo. Loni Veletrhy zrušily výstavu spotřební techniky Digitex a fotografické techniky Interkamera.

Některé jiné tradiční výstavní akce změnily svou podobu. Příkladem je vinařský Vinex, který byl letos pouze degustační akcí. Návštěvnost naopak letos vzrostla u největší veletržní události sezony, kterou je každoročně Mezinárodní strojírenský veletrh. Letos byl veletrh vyprodaný, přijelo na něj kolem 1600 firem, což je o deset procent více než loni. Na stroje se přišlo podívat kolem 78 tisíc návštěvníků. Do Brna se letos z Prahy přesunul veletrh elektrotechniky Amper. V kalendáři je i pro příští rok.

Autor: ČTK

12.11.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Devatero originálních adventních trhů

S blížícími se Vánocemi zaplavují náměstí evropských měst stánky s rozmanitými vánočními dárky, dekoracemi i místními specialitami. Ne všechny adventní trhy ale nabízejí tu samou atmosféru. Vánoční atmosféra se dá zažít i za polárním kruhem, pod zemí či na vodě, zjistil hotelový vyhledávač trivago.cz.

Nazí brněnští veslaři nafotili kalendář. Třásli jsme se jak ratlíci, smáli se

Brno /FOTOGALERIE/ – Namísto pravidelného tréninku zapózovali před objektivy fotoaparátů. Veslaři z brněnského ČVK se svlékli při tvorbě týmového kalendáře s cílem rozšířit povědomí o tradičním jihomoravském klubu a zvýšit zájem o veslování.

Dvacet let v UNESCO. Lednicko-valtický areál je světovou pýchou

Břeclavsko – Vzala přítele za ruku a společně vyrazili vstříc procházce parkem u zámku v Lednici na Břeclavsku. Studentka gymnázia Hana Sýkorová se stala jedním z mnoha set tisíců lidí, kteří si pro strávení volného času vybrali Lednicko-valtický areál. „O víkendu v létě bývá plno, ale v listopadovém pátečním dopoledni je to lepší," řekla studentka k obrovskému zájmu turistů o celý areál. Místo s rozlohou přesahující 280 kilometrů čtverečních za posledních dvacet let rozkvetlo. V prosinci 1996 se stalo součástí Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO – organizace OSN pro vzdělání, vědu a kulturu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies