VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Dopravní podnik vytiskl 50.000 informačních letáků, ale nestačí

Brno - Ani 50.000 letáků nestačí informátorům Dopravního podniku města Brna (DPMB), aby uspokojili lidi, kteří chtějí mít přehled o změnách v městské dopravě platných od Nového roku. Proto jich z tiskárny přijde dalších 20.000, sdělila dnes ČTK mluvčí podniku Linda Škrancová. Dopravní podnik změnil trasy mnohých linek a omezil spoje tak, aby na objednávku města ušetřil 50 milionů korun.

3.1.2013 7
SDÍLEJ:

Lidé jsou nespokojení kvůli změnám v jízdních řádech mnoha linek v Brně.Foto: DENÍK/Attila Racek

Dvě desítky informátorů dopravního podniku se pohybují od 5:00 do 21:00 v nejdůležitějších přestupních uzlech, tedy na hlavním nádraží, na České, Staré osadě a Mendlově náměstí. "Vysvětlují cestujícím trasy a rozdávají letáky. Jejich zkušenosti jsou spíš pozitivní, většina lidí už se o změnách informovala. Nyní ale chtějí podrobnější informace," uvedla Škrancová.

Někteří lidé se ale se změnami smiřují jen těžko, nejhůře možná obyvatelé Chrlic v jihovýchodní části Brna. Přišli totiž o přímé spojení s centrem města a musejí tak přestupovat buď na tramvaj v Komárově nebo jezdit z Chrlic vlakem.

Dopravní podnik posílil také informační telefonickou linku, která je zahlcena dotazy, starší lidé se chodí ptát osobně do informační kanceláře v Novobranské ulici. "Od Nového roku nám také pětkrát vzrostla návštěvnost webu," uvedla Škrancová.

Jelikož změny mohou vyvolat i neočekávané situace, bude mít dopravní podnik od příštího týdne ve všech linkách pracovníky dopravního průzkumu. "Podle jejich zjištění můžeme přijmout opatření. Kdyby byla někde situace opravdu kritická, můžeme změnu udělat okamžitě. Jinak může dojít k drobným úpravám, ale je potřeba provoz déle sledovat," doplnila Škrancová. Optimální doba na zhodnocení důsledků změn jsou podle ní tři měsíce.

ČTĚTE TAKÉ: Cestující: brněnský dopravní podnik z nás dělá blázny

Autor: ČTK

3.1.2013 VSTUP DO DISKUSE 7
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Soutěž o nejlepšího tanečníka slováckého verbuňku, kterou pořádá v sobotu večer soubor Kyničan z Moravských Knínic.
21

Verbíři se protančili na mezinárodní festival

Vedoucí Modré linky důvěry Bohuslava Horská.

První sex, sebepoškozování, jmenuje nejčastější dotazy dětí vedoucí linky důvěry

V brněnské spalovně shoří odpad od tří milionů lidí. Po rozšíření o třetí kotel

Brno - Odpadky z celé Moravy ohřejí vodu na sprchování Brňanům. Představitelé brněnské spalovny se totiž chystají o polovinu zvýšit množství zlikvidovaného komunálního odpadu, který zařízení mění na teplo a elektrický proud. O navážení odpadu jednají s obcemi v sousedních krajích i v Moravskoslezském kraji.

AKTUALIZOVÁNO

Ve Francouzské ulici v noci hořela tři auta. Včetně mercedesu za milion

Brno /FOTOGALERIE/ - Brněnští hasiči museli v noci po třetí hodině likvidovat požár tří osobních aut ve Francouzské ulici. „Zcela shořel mercedes a Renault Scénic, oheň navíc poškodil ještě hyundai," informoval mluvčí jihomoravských hasičů Jan Dvořák.

Vodojemy v Brně se podobají oblíbené istanbulské památce, říká znalec podzemí Svoboda

Brno /FOTOGALERIE/ – Již zanedlouho se Brňané i přespolní vyřádí na adrenalinových prohlídkách brněnského podzemí. Lidé při nich vstoupí na dosud nepřístupná, ale zato zajímavá místa, jen s helmami a čelovkami. Úzkými štolami a žebříky do podzemí, které návštěvníci zakusí, již nespočetněkrát prošel znalec brněnského podzemí Aleš Svoboda. Právě on se velkou měrou na zpřístupnění nových tras podílí.

Přetížená řečkovická pošta dostane další klienty. Jehnice ztratí výdejní místo

Brno - Fronty na vyzvednutí zásilek se na poště v Řečkovicích od začátku března ještě prodlouží. Pro odložené zásilky si sem přijdou i lidé z Jehnic a Ořešína, kteří by jinak využili výdejní místo v jehnickém obchodě. Do konce února totiž obchod zavře a s ním skončí i výdejní místo.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies