Kelímky už znají návštěvníci letních hudebních festivalů a sportovních zápasů. Mistrovství v biatlonu je pro firmu první zimní akce. „Na letních festivalech jsou kelímky vratné a je na ně záloha padesát korun. Tady jsme se s organizátory dohodli, že budou sloužit jako suvenýr. Návštěvníci si v nich koupí biatlonové pivo za osmdesát korun a kelímek jim pak zůstane jako suvenýr," podotkl jednatel firmy Martin Hanák.

Na hudebních akcích NickNacky pomáhají skoncovat s hromadami odhozených pomačkaných kelímků. Zničení pevného kelímku zálohovaného padesátikorunou si už lidé rozmyslí. „Loni jsme použili tři sta tisíc kelímků, které nahradily asi milion těch jednorázových," informoval Hanák.

Podle něj si lidé potištěné kelímky z akcí rádi odváží domů na památku. „Vrátí se nám jich tak třicet až padesát procent," dodal.

V Brně se lidé s NickNacky setkají už brzy na zápasech fotbalové Zbrojovky. „Vypadá to, že kelímky nasadíme na první kolo jarní části ligy. Grafička dokončuje logo, kde bude i zmínka o stoletém výročí Zbrojovky," dodal Hanák.

Firma, která roste i díky podpoře Jihomoravského inovačního centra, se letos chystá investovat do vylepšení výroby a stavby mycí linky. Letos se znovu objeví na festivalech Colours of Ostrava, Masters of Rock a o další spolupráci firma ještě jedná.