VYBERTE SI REGION

Králem Majálesu chtějí být dva odvážlivci

Brno - Po dvou letech bezvládí budou mít brněnští vysokoškoláci svého panovníka.

30.4.2008
SDÍLEJ:

Skupina Support LesbiensFoto: Archiv skupiny

O titul Krále Majálesu se totiž uchází dva studenti. PEFák I. z Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity a Hyperaktiv z Masarykovy univerzity. „Další dva zatím svoji kandidaturu zvažují a vyčkávají, než jejich dva konkurenti představí sebe a svůj volební program,“ odtajnila mluvčí Majálesu Alžběta Pavlínová.

O tom, který z kandidátů se nakonec stane Krále brněnských studentů, rozhodnou hlasy přímo v den Brněnského Majálesu 7. května na Velodromu.

Kromě volby Krále Majálesu na Velodromu proběhne i klání škol, koncerty předních českých kapel jako Skyline, Support Lesbiens, Tatabojs, Helmutova stříkačka nebo Davida Kollera a soutěže, jejichž cílem je co nejvíce zapojit studenty do dění na Brněnském Majálesu.

Kandidáti na Krále Majálesu:

PEFák I., kandidát z Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity

Motto programu: I malí se mohou stát velkými!

PEFákovou vizí je přesvědčit představitele škol, ale i širší veřejnost, že studenti mají obrovskou sílu. Ti, kdo si myslí opak, se podle PEFáka pletou a netuší, co všechno může ve studentech dřímat. PEFák chce také bojovat za zlepšení studijních podmínek a slibuje, že veškeré pivo, které vyhraje, předá svým voličům.

Poslání Majálesu dle PEFáka tkví i v tom, že by měl studentům sundat brýle z očí a umožnit jim poznat způsob života i na jiných univerzitách. Studenty se snaží nalákat i příslibem jedné zkoušky zadarmo a volného vstupu do vybraných klubů.
Hyperaktiv, kandidát z Masarykovy univerzity

Motto programu: Zasaď strom, postav dům, zploď syna a udělej studentskou akci!

Kandidát za Masarykovu univerzitu si říká Hyperaktiv, což také symbolizuje podstatu věci, za níž svojí kandidaturou bojuje: podnítit studenty k větší aktivitě a dát jim najevo, že prostor pro pořádání studentských akcí je právě během studentského života největší.

Hyperaktivovou vizí je vytrhnout jednotlivce z anonymity davu a dát mu do rukou nástroj, který by mu umožnil splnit jeho sen: mít kolem sebe stejně naladěnou partu lidí.

Podle něj studentskou identitu netvoří jen číslo na škole, ale je to komplex schopností a dovedností. Ty by si studenti mohli předávat prostřednictvím týmů, které by vznikaly mezifakultně a jejichž úkolem by bylo seznámit lidi, kteří jedou na stejné vlně, mají společné zájmy a chuť studentský život „jenom neprokalit“.

Hyperaktiv proto hlásá: „Studentský život: pivo, knížky, přednášky… to je nějak málo, ne? Zlom to, kámo!“

Autor: Petr Škarda

30.4.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Stát pátrá po majitelích čtyř tisíc domů. Když se nepřihlásí, přijdou o ně

Poprvé naostro. Jihomoravští pacienti poprvé využili speciální sanitku pro převoz zvlášť obézních pacientů.
3

Poprvé využili speciální sanitku. Záchranáři vezli pacienta vážícího 250 kilo

Fenina trápí operované rameno, ve Zbrojovce zatím končí. Nechci být přítěž, říká

Brno – Mohl se stát nečekaným trumfem Zbrojovky v jarním boji o záchranu nejvyšší fotbalové soutěže. Jenže Brno se s bývalým reprezentačním útočníkem rozloučilo.

Jaselská kasárna: snaha o dohodu padla kvůli pozemkům pro natáčení humoresek

Brno – Místo dohody míří spor o Jaselská kasárna v Králově Poli v Brně k soudu. Opět. Z plánované dohody o narovnání mezi městem a stavební společností Kliminvest sešlo kvůli pozemkům, které Česká televize používala v areálu k natáčení Četnických humoresek.

Studio České televize v Běhounské ulici nahradí kavárna, restaurace a kanceláře

Brno – V přízemí restaurace a kavárna s výhledem na Jakubské náměstí, od třetího patra kanceláře. Majitel domu v Běhounské ulici v Brně, který loni opustila Česká televize, plánuje první úpravy. „Chceme nabízet administrativní prostory pro mladé kreativní a technologické firmy," sdělil jednatel firmy Swantonfield, která dům vlastní, Josef Vojta.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies