Vulgární gesto doplňuje vzkaz „Jsme jedničky ve výměně autoskel“. Podobnost s nedávným chováním premiéra Mirka Topolánka ve sněmovně je prý čistě náhodná. „Rozhodně si nemyslím, že to je v pořádku. Sprostá gesta na veřejnost nepatří,“ hodnotí zvláštní reklamu Simona Rádlová, která chodí kolem billboardu ve Sportovní ulici. Druhý exemplář mohou lidé vidět v Černovické ulici poblíž autobazaru.

Firma Autosklo TS se k neotřelé reklamě odhodlala z prostého důvodu: aby na sebe co nejvíce upozornila. „Chtěli jsme něco, co lidi upoutá. A to se myslím daří,“ říká šéf brněnské pobočky Kryštof Mencl.

Billboardem se však začala zabývat Rada pro reklamu, která posoudí, zda je slušná a etická. Jejímu řediteli Ladislavu Šťastnému se způsob prezentace firmy příliš nelíbí. „Etický kodex říká, že žádná reklama nesmí snižovat dobré jméno reklamy jako takové. Tohle je gesto, které je vnímáno vulgárně. Každému je hned jasné, co se tím myslí,“ soudí Šťastný.

Vulgární význam své reklamy firma odmítá. Stejně jako inspiraci v nedávném chování premiéra Topolánka v poslanecké sněmovně. Ten použití stejného neslušného gesta vysvětloval tím, že chtěl ministrovi financí vzkázat, že je jednička.

„V žádném případě nechceme někoho urazit, nemá to vyznít hanlivě. S Topolánkem to nemá nic společného, vymysleli jsme to sami,“ tvrdí Mencl.
Přesto je možné, že z billboardů zmizí dříve, než její zadavatelé původně zamýšleli. „Pokud budou negativní ohlasy ve větší míře, tak to stáhneme,“ ujišťuje Mencl.