Potvrzují to prodejci upomínkových předmětů. I když je zájem zákazníků slabší, než předloni, stále si jej pochvalují. Hitem letošního play off se v Brně stalo oblečení se stylizovaným logem vousatého hokejisty. „Lidem se vousáč líbí. Máme na něj dobré ohlasy. A je hodně vidět i při zápasu na stadionu," uvedla marketingová referentka hokejového klubu Lucie Odehnalová.

Vousáč podle ní připomíná zvyk hokejistů a některých fanoušků neholit se, dokud tým nevypadne z vyřazovacích bojů. „Je na tričkách, mikinách, vlajkách i třeba osuškách," podotkla Odehnalová.

Tričko s vousáčem si koupil třeba Petr Němec z Brna. „Chci mít památku na titul. Pořád věřím, že jej získáme. Před dvěma roky to nevyšlo, letos to snad zlomíme," věří Němec.

Nejen o vousáče je ale zájem. „Prodej všech fanouškovských předmětů stoupl po postupu do play off a ve finále vrcholí. Ať už v prodejně v hokejových halách za Lužánkami, nebo v obchodech v Brně," ujistil Igor Novotný provozující oficiální fanshop Komety. Dodal, že čísla prodeje zatím k dispozici nemá.

Oproti finále s Pardubicemi v roce 2012 ovšem fanoušci kupují různé komeťácké upomínkové předměty méně. „Je znát, že stav finálové série je dost jednoznačný. Lidé trochu ztrácejí víru. Ale i tak Kometa prodává v současnosti nejvíc předmětů v porovnání s ostatními extraligovými kluby, které zastupujeme," ujistil Novotný.

Firma se snaží podle něj prodej povzbudit speciálními edicemi pro play off. „Využívají je především skalní fandové," podotkl Novotný. Dodal, že firma už připravuje i dvě verze triček. Pro mistry i vicemistry. Část těch pro poražené finalisty už je dokonce vyrobená.

Větší zájem hlásí také restaurace. Zvláště ty, které nesou přímo jméno hokejového klubu. Jak Kometa Pub v Kounicově, tak v Rondě jsou pravidelně plné. „Bereme rezervace na zápasy a dobu po zápase. Lidé, kteří se nedostanou na stadion, mají aspoň v Kometa Pubu pocit, že jsou v centru dění," sdělila Odehnalová.

Ilustrační foto