VYBERTE SI REGION

Nestyďte se za chytrost, láká klip náborové kampaně Vysokého učení technického

Brno - Vypadat chytře je dnes v módě. Jenže chytrost nejde obléct. Nás zajímá, co máte v hlavě, ne v šatníku. To zdůrazňuje nová náborová kampaň Vysokého učení technického.

11.2.2016
SDÍLEJ:

Záběr z propagačního videoklipu Vysokého učení technického v Brně.Autor: VUT Brno

V roli herců vystupují studenti univerzity. „Součástí myšlenky odpoutání se od falešných idolů bylo i zapojení idolů skutečných. Studentů, kteří mají nápady, jdou si za svým, můžou být vzory pro středoškoláky," vysvětlila Pavla Ondrušková z odboru marketingu.

Jedním z cílů kampaně je, aby se mladí chytří lidé na středních školách přestali za svoji inteligenci stydět.

Autor: Hana Florianová

11.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Psí štafeta na tisíc mil: Když není zbytí, psa vezmu i na záda, říká účastník

Brno – Štafetový běh psích spřežení na pomoc odříznuté vesnici na Aljašce si připomíná osmdesát účastníků závodu na tisíc mil. Na šestnáct set kilometrů dlouhou trať po celé České republice vyrazili první z nich v sobotu odpoledne.

Dvě stovky "šílenců" skočily z AZ Tower. Adrenalin spojili s charitou

Brno – Patnáct metrů volným pádem se proletěli v sobotu lidé, kteří sebrali odvahu skočit z terasy brněnské AZ Tower.

Hostil Čecha, na zápasy Premier League chodí zdarma. V Londýně vede členský klub

Opatovice, Brno - V osmnácti se sbalil a odjel do Londýna, kde začínal mytím nádobí. Za deset let se vypracoval na manažera luxusních londýnských restaurací. Nyní se Oto Horáček, pocházející z Opatovic na Brněnsku, stal generálním manažerem členského klubu s několika restauracemi a hotelem. „Dostanou se do něj jen členové," popisuje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies