VYBERTE SI REGION

Nestyďte se za chytrost, láká klip náborové kampaně Vysokého učení technického

Brno - Vypadat chytře je dnes v módě. Jenže chytrost nejde obléct. Nás zajímá, co máte v hlavě, ne v šatníku. To zdůrazňuje nová náborová kampaň Vysokého učení technického.

11.2.2016
SDÍLEJ:

Záběr z propagačního videoklipu Vysokého učení technického v Brně.Foto: VUT Brno

V roli herců vystupují studenti univerzity. „Součástí myšlenky odpoutání se od falešných idolů bylo i zapojení idolů skutečných. Studentů, kteří mají nápady, jdou si za svým, můžou být vzory pro středoškoláky," vysvětlila Pavla Ondrušková z odboru marketingu.

Jedním z cílů kampaně je, aby se mladí chytří lidé na středních školách přestali za svoji inteligenci stydět.

Autor: Hana Florianová

11.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Chytali papouška v hale, museli jej pokropit vodou

Jižní Morava - Nečekanou sprchu dostal papoušek, který minulý týden vletěl do haly ve Vídeňské ulici v Brně. „Měl přibližně třicet centimetrů a museli jsme ho pokropit vodou. Chytili jsme ho pak asi za dvacet minut," uvedl mluvčí jihomoravských hasičů Jaroslav Mikoška.

Špatné ovzduší loni zahubilo 5540 Čechů

Celkem 5540 předčasných úmrtí si v loňském roce vyžádalo nadměrné znečištění ovzduší v České republice. Jde o odhad, který bere v úvahu objem emisí zdraví škodlivých látek – jemných prachových částic (známé pod zkratkou PM10), rakovinotvorného benzo(a)pyrenu a dalších. Problém se týká hlavně severovýchodní Moravy a středního Polabí, nejmenší znečištění naopak má Jihomoravský a Karlovarský kraj.

Brno zavedlo strážníky kvůli útěku úředníků. Dnes už je to 150 let

Brno - Jeden zlatý denně a služební uniforma k tomu. Výdělek, za který bylo možné koupit například půl kila masa, nabízelo v roce 1866 vedení města zájemcům o práci strážníka. Městská policie v Brně si letos připomíná 150 let od svého založení. Historii svého zaměstnání přiblíží i na speciální retroakci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies