„Je to ukázka toho, že za zpoždění dopravních staveb nemohou tolik účastníci řízení, viníkem bývá špatná odborná příprava investorů a populismus politiků,“ tvrdí Miroslav Patrik ze sdružení Děti Země.

Dodal, že výstavba odstavného nádraží začala nakonec až v říjnu 2007, aniž by vyšly najevo nějaké vážné potíže. „To je asi tři čtvrtě roku po plánovaném termínu,“ podotkl Patrik. Podle něj navíc nemusí být na dokončení peníze.

„Odstavnému nádraží hrozí riziko nedostatku 454 milionů korun, jak vyplývá ze zápisu z jednání výboru a dozorčí rady Správy železničních dopravních cest o jeho rozpočtu z letošního 17. března,“ upozornil Patrik.

Vyjádření zástupce Správy železničních dopravních cest se redakci zjistit nepodařilo. Karel Janků slíbil, že na odeslané otázky odpoví, přesto se do uzávěrky nevyjádřil.