Právě anketa je inspirovala v tom, jak nové prodejce na Zelném trhu uspořádat. „Rozdělíme je do čtyř částí. V první návštěvníci najdou zemědělce s vlastní zeleninou, ve druhé překupníky. Ve třetí části trhu narazí lidé na pochutiny, jakými jsou nápoje nebo pečivo. Najdou tam také řemeslníky," doplnila Flamiková. V horní části náměstí lidé navštíví farmářské slavnosti a jiné akce.
Novinkou jsou také kritéria pro zisk stánku. Letos prodejce vybere vedení městské, které posoudí, jak nabízené zboží do koncepce trhu zapadá. Výzvu by radnice měla zveřejnit v nejbližších dnech.
Právě loňské losování prodejců často kritizovala opozice. „Transparentnost se snažili zajistit díky losování. Kvůli tomu byl Zelný trh loni poloprázdný. Doufám, že letošní výběr obchodníků dopadne lépe a trh se opět zaplní," informoval Jindřich Zechmeister. Ten například kritizoval návrh rady městské části na používání dřevěných příborů na tržišti. Tuto podmínku nakonec radní při svém pondělním jednání neodsouhlasili.