Jakou šanci dáváte stavbě skladu Amazonu v Brně?

Momentálně padesát na padesát. Zastupitelé v pátek ani jeden nehlasovali proti Amazonu, ale někteří z nich se zdrželi hlasování či nezmáčkli tlačítko vůbec, čímž se bohužel stalo to, že se nenasbíral nutný počet hlasů ke schválení.

Vedení Brna chtělo do smlouvy dodatek, podle kterého by vám prodalo pozemky pro stavbu teprve až sjezd z dálnice získá stavební povolení. Proč to odmítáte?

Sjezd má získat stavební povolení v září 2014. Teprve poté bychom mohli pozemky odkoupit a zažádat si o stavební povolení na sklad. I kdyby vše dobře šlo, získáme ho nejdřív v listopadu, kdy už kvůli počasí není vhodné započít stavební práce. Projekt bychom nestihli v žádném případě dokončit podle požadavků Amazonu.

Další podmínkou bylo, že se budete podílet na výkupu pozemků. 

Ano, CTP jasně deklarovalo, že se dokáže podílet a postarat o výkupy pozemků. Toto zapojení CTP do stavby a přípravy nového sjezdu bylo zakotveno v návrhu dodatku, který v pátek ležel zastupitelům ke schválení.

Podle zastupitele ODS Libora Šťástky byl tlak CTP na rychlé schválení projektu jen taktika, ne opravdová nutnost. Souhlasíte?

Nechtěl bych komentovat vyjádření pana Libora Šťástky, která se v drtivé většině případů nezakládala na pravdě.

Kolik peněz a úsilí už jste do přípravy projektu investovali?

V lokalitě, kde má hala vyrůst, jsme provedli demoliční práce za patnáct milionů korun. Dále jsme v pokročilé fázi přípravy projektové dokumentace ve všech jejích stupních včetně dokumentace pro výběr zhotovitele jednotlivých stavebních částí. Navíc už minulý rok jsme od ministerstva obrany vykoupili část potřebných pozemků za 112 milionů korun.