„Máme nepřetržité směny a budeme jezdit, dokud bude potřeba,“ řekl Leoš Chasák z Brněnských komunikací. Vrstva sněhu na silnici může ale řidiče překvapit v bočních silnicích, které nemají Brněnské komunikace ve správě a na kterých zůstává neupravený sníh.

Jednotlivé vozy mají stanovené trasy, které upravují. Nejdříve musí dát do pořádku ty silnice, po kterých jezdí městská hromadná doprava a potom postupují podle důležitosti jednotlivých silnic. „Jako první vyjíždíme na trasy, ve kterých jsou kopce, rovinky přichází na řadu posléze,“ vysvětlil Chasák a dodal, že objet stanovenou trasu zabere posypovému vozu asi dvě hodiny. „Většina posypových vozů již projela celé své úseky, ovšem s ohledem na neustálé sněžení jsou stále na svých trasách a opakovaně provádí údržbu svěřených komunikací,“ uvedl Chasák.

I přes to, že silničáři vozovky solí, drží se na nich malá vrstva rozbředlého rozježděného sněhu. Řidiči by tedy měli při jízdě dávat větší pozor. „Venku je šest stupňů pod nulou a sůl má sníženou účinnost. Vozy se ale na trasy vrátí, jakmile všechno objedou,“ uvedl Chasák.