Podle mluvčí podniku Lindy Hailichové je větší zájem o krátkodobé jízdenky. „Více se prodávají ty na pětasedmdesát minut. Celodenních se prodává okolo patnácti procent," informovala mluvčí. Už dříve připustila, že dopravní podnik v budoucnu může zavést i další typy jízdenek, pokud o ně cestující budou mít zájem.

První den si lidé koupili přes mobil 838 jízdenek, v dalších dnech jich přibývalo. „V pátek jsme jich prodali zatím nejvíc, celkem 1741. O víkendu jich pak ubylo, protože celkově je doprava v těchto dnech slabší, prodali jsme jich něco přes dva tisíce," doplnila Hailichová, která očekává, že až si cestující na novinku zvyknou, tak dopravní podnik v průměru prodá 80 tisíc SMS jízdenek měsíčně.

Jízdenku přes mobil si koupil například student Marek Lesák. „Bydlím v centru, takže jsem si nekoupil šalinkartu. O víkendu jsme s kamarády jeli do Bystrce a nechtělo se mi hledat otevřenou trafiku. Jízdenka mi přišla asi do dvou minut, ale bylo by lepší, kdyby přišla okamžitě," řekl.